پروفیل بر رونیکس مدل 5902

  • قطر صفحه 355 میلی متر
  • سرعت در حالت بی باری 3900 دور در دقیقه
  • برش عرضی تا 200 میلی متر

ناموجود

قیمت محصول:​

5,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پروفیل بر 355 میلی متر2400 وات رونیکس مدل5902

پروفیل بر 355 میلی متر 2400 وات رونیکس مدل 5902 یکی از ابزارهای مورد استفاده در محیط های صنعتی است که با داشتن یک موتور پرقدرت با توان2400 وات قادر به انجام سریع و دقیق کارها است. در کنار این موتور پرقدرت وجود یک گیربکس صنعتی موجب شده تا این ابزار قابلیت کار به صورت طولانی مدت و مداوم را داشته باشد و کار بدون اتلاف وقت پیش رود. این موتور پرقدرت دارای بالشتک های صنعتی و آرمیچر نیز است که تحت استانداردهای روز دنیا و توسط دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک ساخته شده¬اند.

ورود گرد و غبار به درون دستگاه در طولانی مدت می تواند منجر به آسیب دیدن و کوتاهی طول عمر قطعات و در نهایت دستگاه شود. این ابزار با داشتن کلید ضدغبار صنعتی در برابر عوامل مخرب بیرونی مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. طراحی ارگونومیک این کلید متناسب با ساختار بدنی کاربر بوده که از خستگی کاربر به خصوص در کارکردهای طولانی مدت و مداوم جلوگیری می کند و موجب افزایش مدت کار با ابزار بدون خستگی و کاهش کیفیت کار می شود.

این پروفیل بر دارای یک گونیا قابل تنظیم با زاویه 45 درجه از سمت راست نیز است. این گونیا دارای قابل تنظیم بر روی دو موقعیت مختلف است تا برای شما برش هایی با مقاطع مختلف ایجاد کند. این ابزار دارای یک شفت با قابلیت فقل شدن توسط یک قفل کن مخصوص است که هنگام تعویض صفحه سنگ، کار را برای شما آسان و ایمن می کند؛ همچنین طراحی این ابزار به گونه ای بوده که برای انجام برش های متوالی کاری آسان و سریع را در پیش خواهید داشت و با دشواری و اتلاف وقت برای این کار مواجه نخواهید بود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروفیل بر رونیکس مدل 5902”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا