فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321

  • سایز صفحه برش 16 میلی متر
  • بازه زوایای بازو 0-45 درجه
  • 16 کیلو گرم

ناموجود

قیمت محصول:​

456,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321

فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321 از محصولات تولیدی پرکاربرد برند چینی رونیکس است. اره‌های فارسی بر در صنایع گوناگون همچون صنایع چوب و فلز کاربردهای فراوانی دارند. از اره‌های فارسی بر برای برش‌های با زاویه و اریب استفاده می‌شود. برش‌های با زاویه یا فارسی، برش‌هایی هستند که به‌صورت عمود بر چوب و با زاویه نسبت به عرض چوب انجام می‌شوند. برش‌های اریب برش‌هایی هستند که بر چوب عمود نیستند و با زاویه نسبت به ضخامت چوب انجام می‌شوند. فارسی برهای رونیکس توانایی انجام هر دو نوع برش را به‌صورت جدا و هم‌زمان دارند. فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321 دارای موتور پرقدرت، کلید ضد غبار و قفل کن میز برش است.

موتور پرقدرت

بر روی فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321 یک موتور پرقدرت الکتریکی متشکل از آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی تولیدشده تحت استاندارد CE اروپا و با ولتاژ کاری 200 ولت نصب‌شده که توان مصرفی آن 1800 وات است. این موتور پرقدرت تیغه اره فارسی بر را با سرعت 4800 دور بر دقیقه به چرخش درمی‌آورد. این محصول با استفاده از سرعت‌بالای تیغه خود می‌تواند ب سادگی و در کمترین زمان ممکن برش‌هایی با عمق متوسط در قطعات کار ایجاد کند.

دقت بی‌نظیر

به‌منظور رسیدن به نهایت دقت در انجام برش‌ها قطعات تولیدشده برای ساخت فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321 توسط ماشین‌های CNC پیشرفته ساخته‌شده است. سیستم کشویی دوبل بلبرینگی نصب‌شده بر روی این محصول اجازه حرکت به تیغه را در طول برش با دقت بسیار بالایی می‌دهد. لیزر نصب‌شده بر روی این دستگاه یک پیش‌نمایش از برش را برای دقت بالاتر به کاربر نشان می‌دهد

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی بر کشویی 210 میلی‌متری رونیکس مدل 5321”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا