فارسی بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل 5318

  • وزن 13 کیلو گرم
  • سایز صفحه برش 180 میلی متر
  • سرعت در حالت بی باری 5000 دور دقیقه

ناموجود

قیمت محصول:​

7,780,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فارسی¬بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل5318

فارسی¬بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل 5318 از محصولات پرکاربرد برند چینی رونیکس است. دستگاه فارسی¬بر از پرکاربردترین ابزارهای مورداستفاده در صنایع چوب است که برای ایجاد برش‌های مقطعی و زاویه‌دار با زاویه‌های مختلف استفاده می‌شود. اره‌های فارسی¬بر در دو نوع ریلی و ثابت تولید می‌شوند. اره‌های ثابت تنها قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را دارند که محدودیت‌هایی در برش‌های ایجادشده اعمال می‌کند اما اره‌های ریلی توانایی حرکت در راستای برش را هم دارد که باعث می‌شود بتوان برش‌هایی با طول بیشتری ایجاد کرد.

سیستم کشویی دوبل

فارسی¬بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل 5318 دارای یک سیستم دوبل است که از آن برای حرکت در راستای برش استفاده می‌شود. قابلیت حرکت در راستای برش برای ایجاد برش‌هایی با طول بیشتر در قطعه کار مورد استفاده قرار می‌گیرد ضمن اینکه محدودیت عرض قطعه کار تا حدودی از میان برداشته می‌شود. این سیستم کشویی دوبل دارای 2 بلبرینگ برای حرکت آسان و روان‌تر کشو است که باعث انجام برش‌هایی دقیق و با دامنه بالا می‌شود.

کیفیت برش

قطعات نصب‌شده بر روی فارسی¬بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل 5318 باکیفیت بالا و توسط ماشین‌های CNC پیشرفته به‌منظور رسیدن به نهایت دقت حین انجام برش ساخته‌شده است. استفاده از اشعه لیزر نمایی از برشی که قرار است انجام شود را بر روی قطعه کار نمایش می‌دهد و باعث ایجاد برش با دقت بسیار بالا در قطعه کار می‌شود. موتور پرقدرت 1300 وات متشکل از آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی است که زیر نظر استاندارد CE اروپا تولیدشده است. طراحی منحصربه‌فرد بدنه باعث ایجاد وزن بسیار سبک در محصول شده و آن را به‌سادگی قابل‌حمل می‌کند و برای انجام کلیه امور برشکاری‌های زاویه‌دار در حین نصب شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی بر کشویی 180 میلی‌متری رونیکس مدل 5318”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا