فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125

  • وزن 18 کیلوگرم
  • قطر صفحه برش254 میلی متر
  • سرعت در حالت بی باری 4800 دور در دقیقه

ناموجود

قیمت محصول:​

777,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125

فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125 از محصولات تولیدی توسط برند چینی رونیکس است. فارسی برها در مصارف کارگاهی در مواردی که زیبایی کار اهمیت دارد نقش مهمی دارند. فارسی¬بر کردن به برش لبه قطعه کار با زاویه 45 درجه گفته می‌شود که با این کار در هنگام اتصال دو قطعه به یکدیگر کاملا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و هیچ لبه‌ای از قطعه مشخص نمی‌شود.فارسی برها معمولا به‌صورت قابل‌حمل ساخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به‌سادگی جابجا کرد. فارسی بر ثابت رونیکس دارای اشعه لیزر برای انجام برش دقیق و دسته Dشکل برای سادگی کنترل آن است.

موتور پرقدرت

موتور نصب‌شده بر روی فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125 دارای توان 2000 وات واقعی است. این موتور با استفاده از آرمیچر و بالشتک صنعتی تولیدشده زیر نظر استاندارد CE اروپا ساخته‌شده است. این موتور با سرعت گردش بالا به چرخش درمی‌آید و به‌سرعت قطعه کار موردنظر را برش می‌دهد. قطعات نصب‌شده بر روی این محصول با استفاده از ماشین‌های CNC دقیق تولیدشده‌اند که این کار باهدف رسیدن به نهایت دقت در حین انجام برش‌های مختلف انجام‌گرفته است.

ایمنی کاربر و دستگاه

کلید خاموش و روشن این‌گونه دستگاه‌ها که در معرض غبار تولیدی ناشی از برشکاری هستند به‌سرعت تحت تأثیر نفوذ ذرات ریز غبار قرار می‌گیرد. این موضوع باعث ایجاد نقص در عملکرد این کلید می‌شود. کلید نصب‌شده بر روی فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125 دارای استانداردهای اروپا، مناسب جهت مصارف صنعتی و مداوم و ضد غبار است. پوشش محافظ قرار داده‌شده بر روی تیغه، از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند و با شروع کار به‌صورت اتوماتیک کنار می‌رود.میز برش در 9 زاویه متفاوت قابلیت تنظیم و قفل شوندگی دارد و قسمت بازویی نیز می‌تواند در زاویه‌های 0 تا 45 درجه تنظیم شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی بر ثابت 250 میلی‌متری رونیکس مدل 5125”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا