جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906

  • حداقل ارتفاع 240 میلی متر
  • ارتفاع بالا بردن 150 میلی متر
  • ارتفاع قابل تنظم 60 میلی متر

ناموجود

قیمت محصول:​

745,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906

جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906 محصولی هیدرولیکی ساخته‌شده توسط برند چینی رونیکس است. از نیروی هیدرولیکی در انجام کارهای سنگین که نیاز به قدرت زیاد دارد، استفاده می‌شود. نیروی هیدرولیکی با استفاده از قوانین فیزیکی و فشار روغن ایجاد می‌شود. بالابرهای هیدرولیکی در فرآیند بلند کردن اجسام بسیار سنگین که عملا نیروی مکانیکی از انجام آن‌ها عاجز است یا برای انجام دادن آن‌ها هزینه زیادی باید صرف شود استفاده می‌شود. همچنین در دستگاه‌های پرس نیز از نیروی جک‌های روغنی استفاده می‌شود. جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906 با قابلیت تحمل وزن 20 تن یکی از قوی‌ترین جک‌های روغنی تولیدشده توسط برند رونیکس است.

قدرت و ظرفیت بالا

جک‌های هیدرولیکی عموما قدرت بالایی دارند و با گرفتن نیروی کمی از کاربر توان بالایی را تولید می‌کنند. جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906 با استفاده از سیستم پیشرفته هیدرولیک برای ایجاد حداکثر کارایی و اثربخشی کاربری می‌تواند اجسام با وزنی معادل 20000 کیلوگرم را تا ارتفاع 240 میلی‌متر بلند کند. پیچ کمکی قرار داده‌شده در قسمت بالای پیستون متحرک جک توانایی تنظیم ارتفاع به اندازه 60 میلی‌متر را دارد. این پیچ طی فرایند ساخت حرارت زیادی دیده تا برای تحمل این فشار بالا آماده شود و در حین کار یا در اثر مرور زمان دچار آسیب نشود.

پایدار و بدون لغزش

بالاترین قسمت جک که جسم از آنجا با جک تماس پیدا می‌کند خرک نامیده می‌شود. در جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906 خرک به‌صورت دندانه‌دار ساخته‌شده است که از لغزش جسم جلوگیری می‌کند و به‌طور کاملا پایدار جسم موردنظر بر روی آن قرار می‌گیرد. پایه پهن و مستحکم جک نیز باعث شده تا جک بر روی تکیه‌گاه بدون حرکت باقی بماند. این جک مناسب برای کارهای صنعتی و نیمه‌صنعتی سنگین طراحی‌شده و قابلیت تحت‌فشار بودن برای مدت طولانی را به‌خوبی داراست. برای بالا بردن جک یا پایین آوردن آن توسط کاربر باید از دسته کمکی که همراه آن عرضه‌شده است استفاده نمود. دسته کمکی طول مناسبی دارد که باعث می‌شود جک برای عملکرد خود به نیروی صرف شده کمتری از جانب کاربر نیاز داشته باشد. به‌منظور حمل‌ونقل و نگه‌داری ساده‌تر دسته کمکی دوتکه ساخته‌شده است که می‌توان از قسمت وسط آن‌¬را جدا کرد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 20000 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

دارا بودن خرک دندانه‌دار سخت‌کاری شده. ظرفیت 20 تن معادل 20000 کیلوگرم

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک روغنی 20 تن رونیکس مدل 4906”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا