جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905

  • ارتفاع بالابردن 230 میلی متر
  • ارتفاع قابل تنظیم 80 میلی متر
  • ظرفیت 15 تن

ناموجود

قیمت محصول:​

111,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905 از انواع محصولات هیدرولیکی تولیدشده توسط برند رونیکس است. جک‌های روغنی برای بلند کردن اجسام سنگین یا پرس‌کاری‌های با فشار زیاد و مواردی از این قبل که نیاز به وارد آوردن نیروی زیادی دارند استفاده می‌شوند. جک‌های روغنی برای انجام کار نیروی بسیار کمی از کاربر دریافت می‌کنند و با استفاده از سیستم‌های هیدرولیکی تعبیه‌شده در آن‌ها این نیروی کم را به نیرویی قابل‌توجه تبدیل می‌کنند. این تبدیل نیرو با استفاده از قوانین فیزیک صورت می‌گیرد. از ویژگی‌های جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905 می‌توان به مناسب بودن برای کارهای سنگین و صنعتی و ظرفیت 15 تن این جک اشاره نمود.

زیبا و بادوام

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905 دارای ظاهری زیبا و جذاب است. این جک دارای رنگ الکترواستاتیک قرمز است که درخشندگی خاصی به آن داده است. پایه پهن و مستحکم این جک به‌صورت پایدار بر روی زمین قرارگرفته و در طول کار دچار هیچ‌گونه لغزشی نمی‌شود. خرک دندانه‌دار سخت‌کاری شده در تماس با اجسام فلزی و سنگین خوردگی پیدا نمی‌کند و همچنین به‌صورت مستحکم به جسم چسبیده و اجازه جابجایی به آن نمی‌دهد.

طراحی صنعتی

سیستم پیشرفته هیدرولیکی جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905 به‌منظور ایجاد بیشینه کارایی و اثربخشی کاربری قرار داده‌شده است. طراحی این جک به‌گونه‌ای است که برای کاربری‌های صنعتی و سنگین برای مدت طولانی گزینه مناسبی است. در قسمت بالای جک و متصل به خرک دندانه‌دار آن، یک پیچ برای تنظیم ارتفاع قرار داده‌شده است که می‌تواند تا مقدار 8 سانتی‌متر ارتفاع را تنظیم کند. این پیچ در هنگام تولید حرارت داده‌شده و بسیار در برابر فشار مقاوم است. برای کنترل جک یک دسته کمکی دو تکه مفصلی که کاملا فلزی و سخت‌کاری شده است ارائه می‌گردد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

دارا بودن خرک دندانه‌دار سخت‌کاری شده

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4905”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا