ژنراتور 6000 وات رونیکس مدل 4760

  • حجم مخزن : 25 لیتر
  • نوع سوخت : بنزین
  • دارای سیستم استارت الکتریکی
  • دارای خروجی برق متناوب 220 ولت
  • دارای خروجی برق مستقیم 12 ولت

ناموجود

قیمت محصول:​

35,890,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 یکی از انواع ژنراتورهای ساخته شده توسط برند چینی رونیکس است. این ژنراتورها که در لفظ عمومی موتور برق نیز نامیده می‌شوند از نظر عملکرد مشابه دیزل ژنراتورها هستند؛ اما از نظر حجم و سایز بسیار کوچک‌تر بوده و وزن بسیار کمتری دارند. همچنین این ژنراتور از مخلوط از روغن و بنزین به‌عنوان سوخت برای تولید انرژی برق استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این ژنراتور می‌توان به مخزن سوخت با گنجایش مناسب، توان خروجی در حد مطلوب، خروجی AC و DC ، نشانگر ولتاژ خروجی و ایمنی بالا اشاره کرد. مدت

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 یکی از انواع ژنراتورهای ساخته شده توسط برند چینی رونیکس است. این ژنراتورها که در لفظ عمومی موتور برق نیز نامیده می‌شوند از نظر عملکرد مشابه دیزل ژنراتورها هستند؛ اما از نظر حجم و سایز بسیار کوچک‌تر بوده و وزن بسیار کمتری دارند. همچنین این ژنراتور از مخلوط از روغن و بنزین به‌عنوان سوخت برای تولید انرژی برق استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این ژنراتور می‌توان به مخزن سوخت با گنجایش مناسب، توان خروجی در حد مطلوب، خروجی AC و DC ، نشانگر ولتاژ خروجی و ایمنی بالا اشاره کرد.

مدت زمان عملکرد

8.5 ساعت کار مداوم با ماکزیمم توان، بیش از 12.5 ساعت کار مداوم با نصف توان

گارانتی

12 ماهه رونیکس

 

راه‌اندازی آسان

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 با بهره‌گیری از سیستم استارت الکتریکی نصب شده بر روی آن به راحتی شروع به کار می‌کند و بر خلاف بسیاری از رقبا نیازی به صرف انرژی مکانیکی برای استارت خوردن ندارد.

 

قابل اطمینان و ایمن

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 دارای فیوز ایمنی و قطع کن حفاظتی سریع نیز جهت افزایش ایمنی کاربر بر روی ژنراتور تعبیه شده که مانع انتقال شوک الکتریکی به کاربر می‌شود. اضافه بار برای ژنراتورها باعث آسیب‌های مختلفی در آن‌ها می‌شود از این رو در ژنراتور رونیکس 4760 از یک کلید قطع برق در زمان بروز بار اضافی استفاده شده که هنگام اضافه بار جریان خروجی را قطع کرده و باعث جلوگیری از آسیب به دستگاه می‌شود.

 

کارکرد مداوم و طولانی مدت

ژنراتور 6000 وات رونیکس 4760 دارای موتور چهار زمانه بنزینی است که می‌تواند توان خروجی ماکزیمم 6 کیلو وات را تولید کند. توان 6 کیلو وات در بیان عمومی‌تر را می‌توان به این شکل بیان نمود که این ژنراتور ماکزیمم می‌تواند 60 لامپ 100 وات را به‌طور هم‌زمان روشن کند. مخزن سوخت 25 لیتری می‌تواند ژنراتور را برای مدت 8.5 ساعت در ماکزیمم توان سوخت‌رسانی کند.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 16000 کیلوگرم
توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژنراتور 6000 وات رونیکس مدل 4760”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا