حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس

  • حجم مخزن سوخت : 1000 میلی لیتر
  • توان موتور :1500 وات

ناموجود

قیمت محصول:​

8,590,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس دارای یک موتور دو زمانه پر قدرت بنزینی است. سوختی که موتور این حاشیه زن با ظرفیت 51.7 میلی‌لیتر به آن احتیاج دارد به صورت ترکیبی از روغن و بنزین با نسبت 35 به 1 است. برای ارتقای طول عمر مفید استفاده از آن یک سیستم جرقه زن که عموماً به عنوان champion شناخته می‌شود، بر روی این دستگاه نصب شده است. گارد محافظتی این حاشیه زن در هدایت قطعات برش خورده و جلوگیری از پرتاب آن‌ها به طرفین نقش بسیار کلیدی دارد. تعبیه این گارد همچنین در

حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس

حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس دارای یک موتور دو زمانه پر قدرت بنزینی است. سوختی که موتور این حاشیه زن با ظرفیت 51.7 میلی‌لیتر به آن احتیاج دارد به صورت ترکیبی از روغن و بنزین با نسبت 35 به 1 است. برای ارتقای طول عمر مفید استفاده از آن یک سیستم جرقه زن که عموماً به عنوان champion شناخته می‌شود، بر روی این دستگاه نصب شده است. گارد محافظتی این حاشیه زن در هدایت قطعات برش خورده و جلوگیری از پرتاب آن‌ها به طرفین نقش بسیار کلیدی دارد. تعبیه این گارد همچنین در بحث ایمنی کاربر و جلوگیری از تماس مستقیم آن با تیغه حاشیه زن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شما می‌توانید از این وسیله در حوزه باغبانی برای انجام اموری همچون کوتاه کردن چمن‌ها، از بین بردن علف‌های بدون بافت چوبی، هرس کردن، درو کردن و… استفاده کنید. ظرفیت برش این حاشیه زن 255 میلی‌متر است و شما می‌توانید در سرعتی برابر با 3100 دور در دقیقه (در حالت آزاد) از آن استفاده کنید.

دسته این حاشیه زن یک نقطه قوت بسیار مهم برای آن است. این دسته سوای از بحث زیبایی وسیله مذکور، به این علت که با توجه به اصول و ملزومات ارگونومی ساخته شده است، استفاده آسان را برای کاربر فراهم ساخته است. این حاشیه زن همچنین وزن نسبتاً پایینی دارد (13.5 کیلوگرم) و این مسئله در کنار کمربند نصب شده بر روی آن به حمل آسان حاشیه زن توسط کاربر کمک می‌کند. لوله متصل شده به این دسته، از جنس آلومینیوم بوده و از استحکام کافی برخوردار است.

استفاده از حاشیه زن 4552B

در این حاشیه زن از برند رونیکس شما با یک سیستم کلاچ هوشمند روبرو خواهید شد که متناسب با سرعت آن، کار می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از کلید قطع و وصل تعبیه شده روی حاشیه زن، برای روشن کردن و یا خاموش کردن دستی آن استفاده کنید. در این بین نباید از کلید گازی دو مرحله‌ای حاشیه زن غافل بود که به شما در استفاده از آسان از آن کمک می‌کند. در ادامه به بیان ویژگی‌های تیغه‌های برش دلتا و نایلونی در این حاشیه زن پرداخته شده است:

تیغ برش نایلونی:

جنس آن، یک نوع نخ نایلونی منعطف است. ضخامت این تیغه 2.4 میلی‌متر است و دارای ظرفیت برش 430 میلی‌متر است. این تیغه برای برش چمن، خوشه و بوته کاربرد دارد.

تیغه برش دلتا:

این تیغه تمام فلزی بوده و دارای سه لبه است. ضخامت این تیغه 1.6 میلی‌متر، قطر سوراخ 25.4 میلی‌متر و ظرفیت برش آن 255 میلی‌متر است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 7000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حاشیه زن بنزینی مدل 4552B رونیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا