پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B

  • فناوری کمپرسور دو سیلندر
  • دارای شلنگ و کیف برزنتی مقاوم
  • دارای سری های کاربردی

ناموجود

قیمت محصول:​

2,390,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی کمپرسور سه کاره فندکی رونیکس مدل RH-4260B مینی کمپرسور سه کاره فندکی رونیکس مدل RH-4260B برخوردار از 2 سیلندر و پیستون قدرتمند با ابعاد مناسب و کارآمد است. پمپ باد فندکی این ابزار با بهره ­گیری از دانش ارگونومی طراحی شده است. وزن بسیار کم و ابعاد کوچک این کمپرسور باعث می­شود با استفاده از دستگیره که روی مینی­ کمپرسور نصب شده است، به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. این ابزار قابلیت استفاده از درگاه فندکی خودرو را نیز دارد. همچنین برای دیدن فشار باد دارای یک نمایشگر است که ارقام را به صورت دیجیتال برای شما به

مینی کمپرسور سه کاره فندکی رونیکس مدل RH-4260B

مینی کمپرسور سه کاره فندکی رونیکس مدل RH-4260B برخوردار از 2 سیلندر و پیستون قدرتمند با ابعاد مناسب و کارآمد است. پمپ باد فندکی این ابزار با بهره ­گیری از دانش ارگونومی طراحی شده است. وزن بسیار کم و ابعاد کوچک این کمپرسور باعث می­شود با استفاده از دستگیره که روی مینی­ کمپرسور نصب شده است، به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. این ابزار قابلیت استفاده از درگاه فندکی خودرو را نیز دارد. همچنین برای دیدن فشار باد دارای یک نمایشگر است که ارقام را به صورت دیجیتال برای شما به نمایش درمی­آورد. این مینی­ کمپرسور مجهز به قابلیت دمندگی جهت استفاده به عنوان بلوور است. همینطور دارای سیلندرهایی است که در پروسه ساخت آن­ها از فناوری­های روز دنیا و متریال مرغوب استفاده شده ­است تا از استحکام لازم جهت تولید هوا با فشار 160PSI برخوردار باشند. داشتن چراغ LED  قوی و پرنور برای استفاد به عنوان ابزار روشنایی مثل چراغ­ قوه نیز از دیگر ویژگی­های کاربردی این ابزار است. دیگر ویژگی این ابزار دارا بودن سری­ های کاربردی جهت استفاده در فضاهای گوناگون است. تمامی این ویژگی­ها همراه با قیمت مناسب، این ابزار را به یک انتخاب مناسب و به­ صرفه تبدیل کرده­ است.

قابلیت­های مینی کمپرسور سه کاره فندکی مدل RH-4260B

با استفاده از این مینی­ کمپرسور می­توان انواع لاستیک خودروهای سواری را باد کرد زیرا کیفیت عالی با کاربری ساده ابزار موجب شده تا کاربر بتواند بدون نیاز به تخصص خاصی، از این مینی­ کمپرسور استفاده کند و این یک امتیاز بزرگ برای این ابزار محسوب می­شود. خرطومی این مینی­ کمپرسور روی خود دستگاه قرار دارد و مجزا از آن نیست که این خود یکی دیگر از ویژگی­های این ابزار به حساب می­ آید. پایه­ های این دستگاه به صورت پهن طراحی شده که موجب پایداری آن می­شود؛ همچنین طراحی و تعبیه منبع تغذیه درون بدنه ابزار شما را از سختی حمل یک مبنع ­تغذیه جدا بی­ نیاز کرده­ است. برای تعبیه محل سری­ ها و شیلنگ باد، از طراحی نوآورانه و جدیدی استفاده شده­ است. در طراحی این ابزار به زیبایی و کیفیت عملکرد نیز توجه شده که منجر به ساخت بدنه­ ای باکیفیت و ساختار ارگونومیک شده­ است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 کیلوگرم
برند

ولتاژ ورودی

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا