بالابر برقی 1000 کیلویی رونیکس مدل RH-4136

  • دارای کلاس ایمنی IP54
  • طول کابل : 18 متر

ناموجود

قیمت محصول:​

5,600,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بالابر برقی 1000 کیلویی رونیکس مدل RH-4136

بالابر برقی 1000 کیلویی رونیکس مدل RH-4136 که بدنه آن از جنس یک نوع استیل مقاوم است، از استحکام کافی جهت استفاده در شرایط سخت کاری برخوردار است. موتور این بالابر برقی پر قدرت است و از طرفی هم به سیم پیچ مسی که از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین بر اساس استانداردهایی همچون CE ساخته شده، مجهز شده است. امکانات و قابلیت‌های نصب شده بر روی این بالابر، طول عمر استفاده از این وسیله را برای شما ارتقا داده است که در ادامه به تفصیل درباره آن‌ها پرداخته شده است. طول کابل و قطر آن به ترتیب 18 متر و 5.6 میلی‌متر است و ارتفاعی که این بالابر به صورت دوبل طی می‌کند، 9 متر است. این بالابر در حالت آزاد و دوبل با سرعت 10 و 9 متر بر ثانیه (به ترتیب) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

توجه به جزئیات، راز طول عمر بالا

قابلیت‌های طراحی شده برای این بالابر عمر استفاده از آن را ارتقا داده اند. یکی از مهم‌ترین مسئله‌هایی که عمر استفاده از بالابر را تهدید می‌کند، پوسیده شدن و یا آسیب دیدن کابل است. این مسئله می‌تواند بنا بر دلایل گوناگونی رخ دهد که رایج‌ترین آن‌ها پیچ خوردگی مداوم کابل است. در پروسه ساخت این بالابر با طراحی یک سیم بکسل از جنس فولاد مقاوم که از استحکام کافی نیز برخوردار است، تلاش شده است که امکان این پیچ خوردگی به حداقل برسد.

حرارت نیز ازجمله مسائلی است که می‌تواند در درازمدت به موتور بالابر و به تبع آن کل مجموعه آسیب وارد سازد. از این رو با طراحی یک سیستم خنک کن حرارتی در این بالابر تلاش شده است که از موتور نسبت به حرارت‌های تولید شده به هنگام استفاده از این وسیله، محافظت شود. لازم به ذکر است که این بالابر به یک سیستم قطع کن خودکار فوقانی نیز مجهز است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالابر برقی 1000 کیلویی رونیکس مدل RH-4136”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا