بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131

  • طول کابل : 18 متر
  • ارتفاع دوبل : 9 متر
  • قطر کابل : 3.05 میلی متر

ناموجود

قیمت محصول:​

1,688,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131 بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131 ، یکی از انواع بالابر برقی است که برای حمل و بالا بردن افراد یا اجسام در ارتفاع یا خط ­تولید مورد استفاده قرار می­گیرد. این بالابر در وضعیت دوبل توانایی تحمل ظرفیت حداکثر 300 کیلوگرم بار را دارد؛ اما در وضعیت استاندارد، این ظرفیت به 150 کیلوگرم کاهش می­یابد. این بالابر مجهز به موتور پرقدرت است که تحت استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54 تولید شده است. همچنین دارای سیتم قطع­کن حرارتی برای محافظت از موتور است. این بالابرقی همچنین مجهز به سیستم قطع

بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131

بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131 ، یکی از انواع بالابر برقی است که برای حمل و بالا بردن افراد یا اجسام در ارتفاع یا خط ­تولید مورد استفاده قرار می­گیرد. این بالابر در وضعیت دوبل توانایی تحمل ظرفیت حداکثر 300 کیلوگرم بار را دارد؛ اما در وضعیت استاندارد، این ظرفیت به 150 کیلوگرم کاهش می­یابد. این بالابر مجهز به موتور پرقدرت است که تحت استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54 تولید شده است. همچنین دارای سیتم قطع­کن حرارتی برای محافظت از موتور است. این بالابرقی همچنین مجهز به سیستم قطع اتوماتیک فوقانی نیز هست. قیمت مناسب و کیفیت بالا، این بالابر را به محصولی به­صرفه و مورد توجه برای خریداران تبدیل کرده­است.

ویژگی­های سیم بکسل

این بالابر دارای سیم ­بکسلی به طول 18 متر است و می­تواند اجسام را تا ارتفاع 18 متری بالا ببرد  و در وضعیت دوبل حداکثر این ارتفاع، 9 متر است. این سیم ­بکسل از جنس فولاد است و در برابر پیچ­خوردگی مقاوم است که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه می­شود و از این بالابر، یک ابزار به­صرفه و اقتصادی ایجاد می­سازد.

ایمنی بدنه

 بدنه بالابر برقی 300 کیلوگرم مدل RH-4131 از استیل بسیار مقاوم ساخته شده­است و مناسب شرایط و محیط کاری سخت است. استیل همچنین در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز بسیار مقاوم است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالابر برقی 300 کیلوگرمی رونیکس مدل RH-4131”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا