اره عمود بر صنعتی رونیکس مدل 4120

  • دارای گارانتی 12 ماهه رونیکس
  • به همراه 2 عدد آچار آلن و 2 عدد تیغه
  • کشور سازنده  چین

ناموجود

قیمت محصول:​

3,680,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اره عمود بر صنتعی رونیکس مدل 4120

اره عمود بر صنعتی رونیکس مدل 4120 را می‌توانید برای برش چوب، فلزات، ام دی اف و … در صنایع مختلف مورد استفاده خود قرار دهید. موتور تعبیه شده برای این اره عمود بر جز دسته موتورهای نسبتاً پرقدرت است و از این بابت شما می‌توانید کار برش را به صورت حرکت رفت و برگشتی با خیال راحت به آن واگذار کنید. دقت داشته باشید که در صورت نصب یک تیغه مناسب برای این اره شما می‌توانید از آن برای برش قطعات آهن نیز استفاده کنید. این اره همچنین قابلیت استفاده جهت انجام برش‌های زاویه‌دار را نیز دارد. این قابلیت به واسطه صفحه متحرک برش برای کاربر فراهم شده است.

یکی از برتری‌های قابل توجه در این اره عمود بر قابلیت تنظیم سرعت حرکت کردن تیغه است. شما می‌توانید بسته به نوع استفاده خود این سرعت را بر روی مقداری در بازه بین 0 الی 3100 دور در دقیقه تنظیم کنید. جهت سهولت در استفاده، قفلی به اسم قفل سوئیچ بر روی این اره عمود بر نصب شده است. از نظر کاربری و طول عمر استفاده از اره مذکور نیز باید گفت که تجهیز آن به گیربکس صنعتی، دوام دستگاه و به تبع آن عمر مفید از استفاده از اره را برای شما دوچندان ساخته است. اره عمو بر مدل 4120 وزن پایینی داشته (2 کیلوگرم) و در کنار دسته آن که طرحی منطبق بر اصول ارگونومی دارد، امکان استفاده آسان از آن را برای شما فراهم ساخته است

. استفاده از اره عمود بر صنعتی 4120 رونیکس

اگر درباره ظرفیت برش این اره سؤالاتی برایتان مطرح است باید گفت بسته به جنس قطعه‌ای که قصد اره کردن آن را دارید، این ظرفیت می‌تواند مقادیر متفاوتی را به خود بگیرد. به عنوان مثال ظرفیت برش اره 4120 برای چوب،100 میلی‌متر است. دفترچه راهنمای همراه با این اره می‌تواند به شما برای یافتن سؤالات مختلفتان بابت معرفی اره، چگونگی عملکرد آن، قسمت‌های مختلف این اره و … کمک کند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره عمود بر صنعتی رونیکس مدل 4120”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا