سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703

  • قطر صفحه : 180 میلی متر
  • ضخامت صفحه : 3 میلی متر
  • قطر حلقه داخلی 22.23 میلی متر
  • طراحی شده برای کار با دستگاه فرز آهنگری
  • ساخت کشور چین
  • مناسب برش انواع قطعات فلزی

ناموجود

قیمت محصول:​

24,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703 سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703 برای برش در فلزات با کمک دستگاه فرز آهنگری طراحی و ساخته شده است. شرکت رونیکس صفحات فیبری خود را در دو کیفیت متفاوت تهیه و روانه بازار نموده است. یکی صفحات برش ساخت کشور چین و دیگری ساخت کشور آلمان است، که ما اینجا به معرفی نمونه چینی می پردازیم. صفحه برش آهن چینی رونیکس دارای کاور قرمز رنگی بوده که همگی مشخصات صفحه بر روی آن درج شده است. این صفحات مانند همه صفحه برش آهن های متعارف دارای قطر 180 میلی متر و ضخامت 3

سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703

سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703 برای برش در فلزات با کمک دستگاه فرز آهنگری طراحی و ساخته شده است. شرکت رونیکس صفحات فیبری خود را در دو کیفیت متفاوت تهیه و روانه بازار نموده است. یکی صفحات برش ساخت کشور چین و دیگری ساخت کشور آلمان است، که ما اینجا به معرفی نمونه چینی می پردازیم. صفحه برش آهن چینی رونیکس دارای کاور قرمز رنگی بوده که همگی مشخصات صفحه بر روی آن درج شده است.

این صفحات مانند همه صفحه برش آهن های متعارف دارای قطر 180 میلی متر و ضخامت 3 میلی متر و قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر است. این صفحه برای حداکثر سرعت 80 متر بر ثانیه و ماکزیمم گشتاور 8500 دور بر دقیقه طراحی شده است.

قیمت برش آهن بزرگ رونیکس مدل RH-3703

قیمت سنگ بزرگ آهن رونیکس در بازار در حدود تقریبی دو برابر سایز مینی سنگ است که این عدد با توجه به آخرین لیستی که توسط رونیکس ارائه داده است تعیین می گردد.

از مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که با اینکه رنج قیمتی صفحه برش آهن چینی رونیکس در بین سایر برندها بالا نبوده و در حد ارزان تری قرار دارد اما از لحاظ کیفی با صفحات با قیمت بسیار بالاتر از رنج قیمتی خود رقابت می‌کند.

ما در الکتروابزار سعی نموده‌ایم که صفحات برش رونیکس مدل RH-3703 را به صورت دست اول و با بهترین قیمت به صورت فروش تکی و عمده (چه به صورت بسته‌ای و چه کارتنی)ی و    تنیبره به دست مصرف کننده برسانیم.

عکس صفحه سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703

 صفحه برش آهن (سنگ برش آهن رونیکس)

 

کاربرد برش آهن رونیکس مدل RH-3703

صفحه سنگ برش آهن رونیکس کاربرد‌های فراوانی در برشکاری انواع فلزات دارد و با توجه به کیفیت مناسب آن و دوام صفحه در زمان برشکاری اغلب از آن در برشکاری پروفیل های آهنی، میلگرد ، پلیت و سایر پروفیل های آلمنیومی و یو پی وی سی و سایر فلزات استفاده می‌گردد.

نکته‌ای که در زمان برشکاری با صفحه سنگ رونیکس مدل RH-3703 باید در نظر داشت این است که با توجه به ضخامت آن که 3 میل می‌باشد، حجم براده برداری آن نسبت به صفحه برش استیل بر خیلی بیشتر(در حدود 2 میلی متر بیشتر) می‌باشد و می‌بایست با توجه به این ضخامت از براده برداری در انتخاب آن توجه گردد.

 

مشخصات صفحه برش آهن رونیکس مدل RH-3703

صفحه برش آهن بزرگ رونیکس نیز همانند همه صفحات برش بزرگ آهن دارای قطر خارجی 180 میلی متر و سوراخ آن نیز بر اساس قطر شفت فرز که در بالاتر شرح داده شد استاندارد گردیده است.

تفاوت صفحه برش آهن با صفحه سنگ استیل بر رونیکس در ضخامت آنها می‌باشد که برش آهن دارای ضخامت 3 میلی متر و استیل بر دارای ضخامت 1.6 میلی متر است.

تمامی مشخصات از جمله تاریخ تولید و طول عمر و همچنین ماکزیمم گشتاور مورد تحمل صفحه و موارد مصرف به زبان لاتین بر روی صفحه سنگ درج گردیده است.

 

آخرین نکات کار با سنگ برش آهن فرز رونیکس مدل RH-3703

  • در هنگام کار با صفحه برش آهن رونیکس می بایست برای ایمنی از دستکش کار و عینک محافظ استفاده نمود.
  • این صفحه در اصل صفحه برش آهن فرز است و نباید بر روی مینی فرز و یا هر دستگاه دیگری نصب و استفاده گردد.
  • قبل از استفاده از صفحه سلامت فیزیکی آن و تاریخ تولید و انقضا صفحه که بر روی آن درج شده است کنترل گردد.
  • با توجه به ایجاد صدای بلند در زمان کار و همچنین پرتاب براده بهتر است از ماسک و گوش صدا گیر استفاده گردد.
  • حتما باید قبل از شروع کار قاب دستگاه را بر روی آن نصب نمود و در جهتی که کمترین پرتاب براده را به سمت اپراتور داشته باشد محکم گردد.
  • قطعه مورد برش را بر روی گیره و یا به هر نحو دیگری محکم نموده و به موقعیت افتادن قطعه بریده شده توجه داشت.
  • قبل از اتمام کار با صفحه برش آهن رونیکس مدل RH-3703 دستگاه در حین کار  خاموش نگردد.
  • نیروی برای برش باید به صورت عمود بر قطعه مورد نظر وارد آید و از چرخش به طرفین اجتناب گردد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 700 کیلوگرم
قطر صفحه

قطر حلقه مرکزی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ برش آهن رونیکس مدل RH-3703”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا