سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

  • قطر صفحه 230 میلی‌متر
  • قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی‌متر
  • طول لبه الماسه دار 10 میلی‌متر
  • مناسب برش انواع کاشی و سرامیک
  • حداکثر سرعت چرخش 6650 دور در دقیقه
  • طراحی شده برای کار با دستگاه فرز سنگبری
  • ساخت کشور چین

ناموجود

قیمت محصول:​

448,800 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 یکی دیگر از محصولات برش برند رونیکس است که برای برش انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه دارای قطر 230 میلی‌متر بوده و بر روی دستگاه فرزر سنگبری نصب می‌گردد. شرکت رونیکس همواره سعی نموده است تا با تهیه محصولاتی با کیفیت و رنج قیمتی منصفانه محصولاتی با صرفه اقتصادی یه مشتریان ارائه داده و سهم موثری از بازار را به خود اختصاص دهد. صفحه سرامیک بر رونیکس را شاید نتوان بهترین صفحه سرامیک بر بازار نامید اما حتما یکی از به صرفه ترین صفحه

سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 یکی دیگر از محصولات برش برند رونیکس است که برای برش انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه دارای قطر 230 میلی‌متر بوده و بر روی دستگاه فرزر سنگبری نصب می‌گردد. شرکت رونیکس همواره سعی نموده است تا با تهیه محصولاتی با کیفیت و رنج قیمتی منصفانه محصولاتی با صرفه اقتصادی یه مشتریان ارائه داده و سهم موثری از بازار را به خود اختصاص دهد.

صفحه سرامیک بر رونیکس را شاید نتوان بهترین صفحه سرامیک بر بازار نامید اما حتما یکی از به صرفه ترین صفحه برش های بازار است.

عکس صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

 قیمت و خرید صفحه سرامیک بر 3508 رونیکس

قیمت صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

قیمت این صفحه برش توسط شرکت رونیکس و طی لیستی که به صورت مرتب به بازار داده می شود تعیین می گردد. برند رونیکس صفحه سرامیک بر 230 را در دو کیفیت متفاوت و با کدهای صفحه سرامیک بر 3508 و صفحه سرامیک بر 3539 به بازار عرضه داشته است.

این محصول یعنی کد 3508 دارای کیفیتی بالاتر و قیمت بالاتری نیز نسبت به کد 3539 است. در فروشگاه اینترنتی الکتروابزار سعی شده است تا با تهیه مستقیم محصولات رونیکس علاوه بر اطمینان از اصل بودن بهترین قیمت را نیز برای مشتریان به همراه داشته باشد.

کاربرد سنگ سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

صفحه سرامیک بر برای برش در کاشی و سرامیک های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، البته در بعضی مواقع می توان از آن برای برش پنل های بتنی نازک و غیر مسلح نیز بهره برد.

باید دقت نمود که به کار بردن این صفحه برای برش انواع مصالح دیگر مثله چوب، فلز یا شیشه بسیار خطرناک بوده و علاوه بر این موجب خرابی صفحه نیز می گردد.

مشخصات صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

·         ابعاد صفحه 10*22.23*230

·    این صفحه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از حمل و نقل در یک کاور مقوایی مشکی قرمز نگهداری می شود.

·    تمامی مشخصات صفحه اعم از موارد مصرف و یا منع مصرف و همچنین مشخصات فیزیکی صفحه بر روی آن درج شده است.

خرید صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

تمامی محصولات رونیکس و به خصوص صفحه های سرامیک بر این برند در فروشگاه الکتروابزار که از نماینده های برند رونیکس است قابل تهیه می باشد.

کافی است برای تهیه این محصول از مسیر لوازم جانبی » صفحه برش » صفحه سرامیک بر اقدام نموده و پس از خرید مراحل ارسال به سریع ترین روش ممکن انجام خواهد شد.

 

نکات‌ایمنی در زمان کار با سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508

·         استفاده از دستکش کار و عینک محافظ در زمان کار با این صفحه‌ها الزامی ‌است.

·     سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 برای استفاده با ابزار خاصی طراحی شده است و نمی‌توان آنرا با دستگاه‌های دیگر استفاده نمود که امری بسیار خطرناک است.

·         حتما قبل از شروع کار موقعیت برش و پرتاب خرده سنگ‌ها مورد دقت قرار گیرد.

·    صفحه را در جهت درست بر روی دستگاه نصب و در جهتی که بر روی صفحه مشخص شده نصب گردد، در غیر اینصورت عمر صفحه به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش می‌یابد.

·    هنگام برش دقت شود که باید نیرو به صورت عمودی به سنگ وارد شود و از چرخش دستگاه به طرفین و به صورت زاویه دار به شدت اجتناب گردد.

·    این صفحه برای برش در انواع کاشی و سرامیک طراحی و ساخته شده است و به هیچ عنوان برای سایر مصالح همچون چوب، شیشه و … استفاده نگردد.

·         استفاده از ماسک و گوشی صدا گیر در زمان کار بسیار مفید است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

ساخته شده با تکنولوژی جدید Hot press

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا