الماس شیشه بر رونیکس مدل RH-3400

  • سایز: 350 میلی متر
  • دسته ساخته شده از جنس چوب مرغوب
  • مناسب برای برش هایی به عمق 6 میلی متر
  • مناسب برای برش شیشه , کاشی , سرامیک
  • دارای تیغه های قابل تعویض

ناموجود

قیمت محصول:​

42,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

در جایی که روغن برش شیشه مناسب نیست، برش های شیشه الماس می توانند کار را به پایان برسانند. علاوه بر جواهرات، از الماس می توان به عنوان برش شیشه استفاده کرد. این مواد سخت با سختی 10 می توانند شیشه را به هر شکل دلخواه به طور دقیق برش دهند. الماس شیشه بر رونیکس که مجهز به 6 تیغه الماس ساخته شده از کاربید تنگستن می باشد را می توان برای برش شیشه، کاشی و سرامیک و مواد معدنی استفاده کرد.الماس شیشه بر رونیکس با حداکثر طول برش 350 میلی متر و ضخامت برش 2 تا 19 میلی متر

در جایی که روغن برش شیشه مناسب نیست، برش های شیشه الماس می توانند کار را به پایان برسانند. علاوه بر جواهرات، از الماس می توان به عنوان برش شیشه استفاده کرد. این مواد سخت با سختی 10 می توانند شیشه را به هر شکل دلخواه به طور دقیق برش دهند. الماس شیشه بر رونیکس که مجهز به 6 تیغه الماس ساخته شده از کاربید تنگستن می باشد را می توان برای برش شیشه، کاشی و سرامیک و مواد معدنی استفاده کرد.
الماس شیشه بر رونیکس با حداکثر طول برش 350 میلی متر و ضخامت برش 2 تا 19 میلی متر از جمله نام های مورد اعتماد بازار است. برش شیشه الماس ارائه شده، که از مواد مرغوب ساخته شده است، دقت را تضمین می کند. این ابزار برش شیشه الماس با طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک خود متمایز است. این ابزار خشن از عمق برش 6 میلی متر استفاده می کند.
کاربید تنگستن و سایر کاربیدها به اندازه کافی سخت هستند و می توانند مواد سخت را برش دهند. اگرچه آنها گرانتر از فولاد هستند، اما نسبت به سایر مواد رایج تر می شوند. الماس شیشه بر رونیکس که مجهز به 6 تیغه الماس است از کاربید تنگستن ساخته شده است و ابزار را برای برش مداوم و سریع ایده آل می کند.

الماس شیشه بر رونیکس مدل RH-3400

شیشه برها ابزارهای محبوبی هستند که برای برش شیشه و سایر مواد طراحی شده اند. ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای انجام کار استفاده کرد. بسته به ضخامت و سختی ابزار می توانید انواع شیشه ها را با ضخامت و سختی متفاوت برش دهید. کاتر شیشه ای الماس رونیکس RH-3400 با محدوده برش 2 تا 19 میلی متر یک چمن زنی حرفه ای است که می تواند برای برش شیشه، کاشی و سرامیک و مواد معدنی استفاده شود. الماس شیشه بر رونیکس RH-3400 با حداکثر طول برش 350 میلی متر و ضخامت برش 2 تا 19 میلی متر از جمله نام های مورد اعتماد بازار است. برش شیشه الماس ارائه شده، که از مواد مرغوب ساخته شده است، دقت را تضمین می کند. این ابزار برش شیشه الماس با طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک خود متمایز است. این ابزار خشن از عمق برش 6 میلی متر استفاده می کند.
کاربید تنگستن و سایر کاربیدها به اندازه کافی سخت هستند و می توانند مواد سخت را برش دهند. اگرچه آنها گرانتر از فولاد هستند، اما نسبت به سایر مواد رایج تر می شوند. الماس شیشه بر رونیکس RH-3400 که مجهز به 6 تیغه الماس است از کاربید تنگستن ساخته شده است و ابزار را برای برش مداوم و سریع ایده آل می کند.
این کاتر شیشه الماسی دارای سر برش شیشه است که قابل تعویض می باشد. بنابراین، آن را برای پوشش تمام نیازهای برش شما عالی می کند.
یک دسته از چوب طبیعی گردو برای الماس شیشه بر رونیکس RH-3400 طراحی شده است تا طول عمر آن را افزایش دهد. دسته چوبی آن اساساً به عنوان یک نگهدارنده برای برش شیشه الماس عمل می کند.
اگر کاتر شیشه الماسی مناسب را انتخاب و استفاده کنید، سرعت برش خوبی را برای شما فراهم می کند. اگر ابزار اشتباهی را انتخاب کنید، قطعاً با آسیب رساندن به برش شیشه الماس خود، پول خود را از دست خواهید داد. الماس شیشه بر رونیکس RH-3400 با چرخ برش و دسته باکیفیت خود اصطکاک را به حداقل می رساند و برش سریع تری را ارائه می دهد و چقرمگی و عملکرد خوبی را برای برش انواع شیشه ها ارائه می دهد.

قیمت و خرید الماس شیشه بر رونیکس مدل RH-3400

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع الماس شیشه بر
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الماس شیشه بر رونیکس مدل RH-3400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا