فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302

  • سرعت گردش آزاد : 28000 دور در دقیقه
  • به همراه دو عدد آچار 14 و 17 و دفترچه راهنما

ناموجود

قیمت محصول:​

1,695,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 از انواع فرزهای ساخته شده توسط برند چینی رونیکس است. فرزها به‌طور کلی برای برشکاری و همچنین صاف و صیقلی کردن سطوح استفاده می‌شوند. فرزهای انگشتی برای صاف کردن و صیقلی کردن سطوح فلزی کاربرد فراوانی دارند؛ به گونه‌ای که در هر کارگاه مصنوعات فلزی می‌توان یک فرز انگشتی دید. تنها کاربرد فرزهای انگشتی در مورد فلز نیست بلکه می‌توان برای ایجاد اشکال مختلف بر روی چوب و چندین کاربرد دیگر نیز از آن‌ها استفاده کرد. فرزهای انگشتی در نوع معمولی یا گلو کوتاه

فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302

فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 از انواع فرزهای ساخته شده توسط برند چینی رونیکس است. فرزها به‌طور کلی برای برشکاری و همچنین صاف و صیقلی کردن سطوح استفاده می‌شوند. فرزهای انگشتی برای صاف کردن و صیقلی کردن سطوح فلزی کاربرد فراوانی دارند؛ به گونه‌ای که در هر کارگاه مصنوعات فلزی می‌توان یک فرز انگشتی دید. تنها کاربرد فرزهای انگشتی در مورد فلز نیست بلکه می‌توان برای ایجاد اشکال مختلف بر روی چوب و چندین کاربرد دیگر نیز از آن‌ها استفاده کرد. فرزهای انگشتی در نوع معمولی یا گلو کوتاه و گلو بلند تولید می‌شوند.

پرقدرت و مقاوم

فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 دارای موتور پرقدرت با توان 710 وات است که به گونه‌ای صنعتی طراحی شده است و توان کاربری بسیار بالایی دارد. این موتور تحت لیسانس CE اروپا تولید شده است. در این محصول از گیربکس صنعتی برای استفاده‌های مداوم، طولانی مدت و پرفشار استفاده شده است.

 

ایمنی بالا

در فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 برای خنک کاری از جریان هوای ایجاد شده توسط موتور دستگاه استفاده شده است که باعث عملکرد بهتر دستگاه و افزایش طول عمر آن شده است. این جریان هوا به گونه‌ای طراحی شده که از پاشیدن براده‌های ناشی از کار بر روی قطعه به سمت کاربر جلوگیری می‌کند. در قسمت بالای فرز انگشتی از عایق لاستیکی استفاده شده است که در مقابل حرارت مقاوم است.

 

طراحی منحصر به فرد

فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302 به گونه‌ای منحصر به فرد طراحی شده که باعث محبوبیت آن شده است. سیستم تغییر دور پیشرفته قرار داده شده در فرز انگشتی برای تنظیم دور مناسب در کاربری‌های متنوع استفاده می‌شود. طراحی ویژه در قسمت ابزار گیر باعث عملکرد چشمگیر دستگاه در قرار گرفتن ابزارها و عملکرد دستگاه با متعلقات متفاوت آن شده است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1800 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز انگشتی الکترونیک گلو بلند رونیکس مدل 3302”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا