فرز سنگبری رونیکس مدل 3220

  • دارای دسته جانبی ضد شوک
  • دارای سرعت مناسب برای برش قطعات سنگی

ناموجود

قیمت محصول:​

3,670,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فرز سنگ‌بری رونیکس مدل 3220 فرز سنگ‌بری رونیکس مدل 3220 با بلبرینگ‌های ضد غبار نصب شده بر روی خود ضمن جلوگیری از ورود غبار و هرگونه شی‌ء خارجی و به تبع آن طول عمر بالا می‌تواند در حوزه‌های مختلف سنگ، عمرانی، ساختمانی و … مورد استفاده شما قرار گیرد. سیستم ضد غبار این فرز سنگ‌بری فقط به بلبرینگ‌ها محدود نشده بلکه شامل یک کلید ضد غبار نیز است. این کلید که از کیفیت بالایی برخوردار است، بر اساس استانداردهای معتبری همچون TUV ساخته شده است. این فرز همچنین به یک موتور صنعتی و گیربکس مجهز است که در طول عمر

فرز سنگ‌بری رونیکس مدل 3220

فرز سنگ‌بری رونیکس مدل 3220 با بلبرینگ‌های ضد غبار نصب شده بر روی خود ضمن جلوگیری از ورود غبار و هرگونه شی‌ء خارجی و به تبع آن طول عمر بالا می‌تواند در حوزه‌های مختلف سنگ، عمرانی، ساختمانی و … مورد استفاده شما قرار گیرد. سیستم ضد غبار این فرز سنگ‌بری فقط به بلبرینگ‌ها محدود نشده بلکه شامل یک کلید ضد غبار نیز است. این کلید که از کیفیت بالایی برخوردار است، بر اساس استانداردهای معتبری همچون TUV ساخته شده است. این فرز همچنین به یک موتور صنعتی و گیربکس مجهز است که در طول عمر مفید استفاده از دستگاه به نحو چشمگیری اثرگذار هستند. دسته جانبی این سنگ‌بر که قابلیت چرخش 180 درجه‌ای نیز دارد، ضد لرزش است و در کنار طراحی ارگونومیک دسته، نقش بسیار مهمی را در استفاده آسان از آن برای شما ایفا می‌کند. قطر صفحه این فرز سنگ‌بر از برند رونیکس برابر با 230 میلی‌متر است. نصب بالشتک‌های صنعتی و همچنین آرمیچری که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند از دیگر مزیت‌های این فرز سنگ‌بر است. حداکثر مقدار سرعت این فرز سنگ‌بر (در حالت بدون بار) برابر با 6000 دور در دقیقه است. فرز سنگ‌بری مذکور همچنین به قابلیت سافت استارت مجهز است.

سهولت استفاده از فرز سنگ‌بری مدل 3220

دسته آنتی شوک تعبیه شده برای این فرز یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در استفاده آسان از این وسیله نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. طراحی و ساخت یک کابل 4 متری برای این فرز سنگ‌بر نیز که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بر اساس استانداردهایی همچون VDE آلمان ساخته شده است، سهولت استفاده از آن را برای ما فراهم ساخته است.

 

بایدها و نبایدهای اثربخشی و طول عمر بالای فرز سنگ‌بر 3220

سوای از موتور صنعتی، گیربکس و سیستم ضد غبار طراحی خاص پروانه آرمیچر این فرز نقش بسیار مهمی در طول عمر مفید استفاده از آن دارد. طراحی این پروانه به گونه ای است که به گردش هوای درون دستگاه کمک می‌کند و این مسئله می‌تواند طول عمر استفاده از دستگاه را ارتقا بخشد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2650 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز سنگبری رونیکس مدل 3220”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا