مینی فرز رونیکس مدل 3150N

  • مشاهده تمام محصولات مینی فرز
  • مشاهده همه محصولات سنگ فرز
  • مشاهده انواع مینی فرز رونیکس
  • دارای موتور پر قدرت 1050 واتی
  • قابلیت رسیدن به سرعت 11000 دور بر دقیقه
  • دارای بدنه و دسته ارگونومیک و ضد تعریق
  • قابلیت کار ممتد و عمیز به دلیل سبکی و ارگونومیک بدنه
  • طول عمر بالا به دلیل استفاده از بلبرینگ ضد غبار
  • قابلیت نصب سریع و آسان صفحه برش های 115 میلی‌متری
  • مجهز به تکنولوژی پیشرفته گردش هوا داخل بدنه

ناموجود

قیمت محصول:​

1,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز رونیکس مدل 3150N مینی فرز رونیکس مدل 3150N یکی از محصولات شناخته شده این شرکت در بازار صنعت ایران است. شرکت رونیکس از وارد کنندگان داخلی ابزارآلات برقی و صنعتی است که دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی هستند. محصولات متنوع این شرکت در بازار ایران فراوان است و تا حد زیادی توجه بسیاری از مشتریان در این صنعت را به خود جلب کرده است. عکس مینی فرز 3150N رونیکس مشخصات مینی سنگ فرز دسته بلند رونیکس مدل 3150N دستگاه برقی مینی فرز رونیکس مدل 3150N یک وسیله کاربردی برای برش یا سنباده زدن فلزات است. دسته

مینی فرز رونیکس مدل 3150N

مینی فرز رونیکس مدل 3150N یکی از محصولات شناخته شده این شرکت در بازار صنعت ایران است. شرکت رونیکس از وارد کنندگان داخلی ابزارآلات برقی و صنعتی است که دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی هستند. محصولات متنوع این شرکت در بازار ایران فراوان است و تا حد زیادی توجه بسیاری از مشتریان در این صنعت را به خود جلب کرده است.

عکس مینی فرز 3150N رونیکس

قیمت و خرید مینی فرز 3150N رونیکس

مشخصات مینی سنگ فرز دسته بلند رونیکس مدل 3150N

دستگاه برقی مینی فرز رونیکس مدل 3150N یک وسیله کاربردی برای برش یا سنباده زدن فلزات است. دسته جانبی این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک بوده به طوری که موقع کار با آن به راحتی در دست نگه داشته می شود. جهت تعویض آسان صفحه برش این محصول مجهز به  قفل کن شفت پیشرفته است که یکی از ویژگی های مهم این مدل دستگاه ها می باشد. مینی فرز رونیکس مدل 3150N به دلیل داشتن موتور پرقدرت 1050 واتی و صفحه مینی فرز با سرعت 9000 دور در دقیقه توانسته جایگاه خود را در بازار این صنعت تثبیت کند. وزن دستگاه مینی فرز رونیکس 2.4 کیلوگرم و ابعاد آن 10*8*38 سانتی متر است که با این وزن سبک و قابلیت جابه جایی استفاده از آن برای کاربر بسیار آسان خواهد بود. قسمت جا ذغالی این مینی فرز از طراحی منحصربفردی برخوردار است از این رو تعویض ذغال آن به سرعت و آسانی قابل انجام خواهد بود. مینی سنگ رونیکس مدل 3150N به سیستم پیشرفته گردش گریس داخل گیربکس است که از این جهت می تواند سبب افزایش طول عمر مفید دستگاه گردد. به طور حتم استفاده از چنین دستگاه با کیفیتی می تواند تا سالیان زیادی شما را از خرید دستگاه مینی فرز دیگری بی نیاز کند.

خرید مینی فرز 3150N  رونیکس

مینی فرز رونیکس 3150N از محصولات با کیفیت و درجه یک شرکت رونیکس است. در زمان هایی که برای نگه داری دستگاه های برش صنعتی با محدودیت فضا مواجه هستید می توانید مشکل را با خرید سنگ فرز مینی رونیکس مدل 3150N بر طرف کنید. اندازه مناسب و بدنه این دستگاه که دارای طول بلندی است سبب شده که به کارگیری آن راحت تر باشد. از دیگر مزیت های خرید این دستگاه می توان به داشتن حفاظ جهت جلوگیری از پرتاب براده هنگام برش فلزات و مجهز به سیستم خنک کننده آن اشاره کرد. علاوه بر این دسته کمکی پلاستیکی دستگاه مینی سنگ رونیکس مدل 3150N که از سه طرف می تواند به دستگاه متصل شود از مهم ترین ویژگی های این محصول برای یک خرید سودمند است. هنگام دریافت و خرید مینی فرز رونیکس 3150N همراه آن دفترچه راهنما، دسته و آچار نیز تحویل داده می شود این امر توانسته روی رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد.

قیمت مینی سنگ رونیکس 3150N

برای تهیه یک دستگاه مینی سنگ فرز رونیکس 3150N قیمت مناسب و کیفیت بالا حرف اول را می زنند. بسیاری از افراد به دنبال محصولی با کیفیت قابل قبول و قیمتی منطقی هستند. شرکت رونیکس تمام محصولات خود را از قبیل مینی فرز رونیکس مدل 3150N را با قیمتی مناسب به بازار وارد می کند که توانسته توجه و رضایت مشتریان را در سطح بالایی به دست آورد. یکی از مشخصات مهم برای مشتری طول کابل برق 3 متری این دستگاه است که می توان در فواصل زیاد از آن استفاده کرد؛ همین امر توانسته قیمت آن را برای مشتری قابل قبول نماید. از دیگر قابلیت های این دستگاه برقی دسته جانبی ضد لرزش آن است که مانع از انتقال لرزش به دست کاربر می شود. وجود قابلیت های کاربردی در سنگ فرز مینی رونیکس مدل 3150N سبب شده این محصول در بازار صنعت جایگاه خوبی داشته باشد و با قیمت منطقی به دست مشتری برسد.

 

مشاهده تمام محصولات مینی فرز

مشاهده همه محصولات سنگ فرز

مشاهده انواع مینی فرز رونیکس

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز رونیکس مدل 3150N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا