مینی فرز رونیکس مدل 3130

  • دارای موتور پر قدرت 720 وات
  • قابلیت رسیدن به 11000 دور بر دقیقه
  • دارای بدنه و دسته ارگونومیک و ضد تعریق
  • مجهز به بلبرینگ ضد غبار برای افزایش طول عمر
  • قابلیت نصب صفحات برش 115 میلی‌متری
  • قابلیت نصب و تعویض سریع صفحه برش
  • دستگاهی سبک با حجم کم برای انجام تمیز تر و سریعتر کارها

ناموجود

قیمت محصول:​

1,258,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز رونیکس 3130 مینی فرز رونیکس مدل 3130 یکی از بهترین مینی فرزهای موجود در بازار است. این مینی فرز توسط برند معروف و خوش آوازه رونیکس تولید شده که یکی از غول های برندهای ایرانی به شمار می رود. مینی فرز 3130 رونیکس از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار است و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو می توان این فرز را برای مصارف خانگی و یا کارگاه های کوچک و کاربردهای صنعتی نه چندان سنگین به کار برد. عملکرد بی نظیر، قدرت بالا و استفاده راحت باعث شده این مینی

مینی فرز رونیکس 3130

مینی فرز رونیکس مدل 3130 یکی از بهترین مینی فرزهای موجود در بازار است. این مینی فرز توسط برند معروف و خوش آوازه رونیکس تولید شده که یکی از غول های برندهای ایرانی به شمار می رود.

مینی فرز 3130 رونیکس از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار است و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو می توان این فرز را برای مصارف خانگی و یا کارگاه های کوچک و کاربردهای صنعتی نه چندان سنگین به کار برد.

عملکرد بی نظیر، قدرت بالا و استفاده راحت باعث شده این مینی فرز رونیکس به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود.

عکس مینی فرز 3130 رونیکس

قیمت و خرید مینی فرز رونیکس مدل 3130 

قیمت مینی سنگ رونیکس 3130

یکی از مهم ترین عوامل و فاکتورهای مهم برای خرید یک دستگاه مینی فرز، توجه به قیمت آن می باشد. اما علاوه بر قیمت، باید به کیفیت و کارایی دستگاه هم توجه داشت. در واقع شما باید دستگاهی را برای خرید انتخاب کنید که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد خوبی ارائه دهد، و هم با قیمت مناسبی عرضه شود.

مینی فرز رونیکس مدل 3130 تمام این ویژگی ها را با هم دارد. یعنی هم کیفیت آن بی نظیر است و هم با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه به فروش می رسد.

 

خرید سنگ فرز مینی رونیکس 3130

بهترین راه برای خرید مینی فرز رونیکس مدل 3130، مراجعه به نمایندگی های این محصول است. در این صورت هم می توان محصول را با قیمت مناسبی خریداری کرد و هم نگرانی درخصوص کیفیت آن وجود ندارد.

فروشگاه الکتروابزار به عنوان نمایندگی برند رونیکس، مفتخر است مینی فرز 3130 و سایر محصولات این برند را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت آن ارائه دهد. از همین رو شما می توانید با خیال راحت این فروشگاه را برای خرید مینی فرز انتخاب کنید.

 

مشخصات مینی سنگ رونیکس 3130

مینی فرز رونیکس 3130 از یک موتور با قدرت 720 وات و سرعت 11000 دور در دقیقه بهره می برد. این فرز می تواند صفحه ای با قطر حداکثر 115 میلی متر را هم به چرخش درآورد. از همین رو می توان گفت قدرت موتور این دستگاه به عنوان یک مینی فرز فوق العاده است.

منبع تغذیه این مینی فرز از برق شهری تامین می شود و نگرانی بابت تمام شدن باتری آن وجود ندارد.

یکی از ویژگی های جالب مینی سنگ رونیکس مدل 3130، وجود سیستم خنک کننده و شفت و بلبرینگ می باشد. این سیستم ها به خوبی موتور و سایر اجزای داخلی دستگاه را از ورود گرد و غبار و الودگی محافظت کرده و باعث خنک نگه داشتن دستگاه خواهند شد. به این ترتیب طول عمر مفید این مینی فرز افزایش پیدا کرده و احتمال خرابی و اسیب رسیدن به آن کاهش پیدا می کند.

مینی فرز رونیکس 3130 به صورت کاملا ارگونومیک و هوشمندانه طراحی شده است. از همین رو کار کردن با این فرز بسیار راحت است و حتی در استفاده طولانی مدت هم باعث خستگی شما نخواهد شد.

وزن سبک، ابعاد کوچک و بدنه باریک این مینی فرز امکان لرزش دست در حین کار را به حداقل می رساند. البته دسته متحرک این دستگاه هم که با یک لایه اسفنجی مانند پوشیده شده در جلوگیری از لرزش و سر خوردن دست در زمان کار بی تاثیر نیست. این موضوع باعث می شود که دقت و سرعت شما در زمان انجام کار با دستگاه افزایش پیدا کرده و در نهایت خروجی کاری که انجام می دهید بسیار با کیفیت و تمیز باشد.

در واقع شما می توانید این مینی فرز را برای برش کاری و انجام کارهای حساس و دقیق مورد استفاده قرار دهید. چرا که برش انجام شده با این مینی فرز بسیار تمیز است و هیچ خط و خطوط یا پریدگی روی آن به چشم نمی خورد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

1 دیدگاه برای مینی فرز رونیکس مدل 3130

  1. علی کرمی

    مینی فرز 3130

    به نظر من با توجه به قیمتش دستگاه خوبیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا