شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120

  • جنس تیغه فولادی
  • جنس دسته آلومینیوم
  • طول ابزار 60 سانتی متر قابل تنظیم به 90 سانت

ناموجود

قیمت محصول:​

119,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120

شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120 از دسته محصولات باغبانی تولیدشده برند چینی رونیکس است. چیدن شاخه‌های اضافی درختان برای رشد مناسب درختان امری واجب است. برای مرتب‌سازی شاخه‌های درختان ابزارهای ویژه‌ای نیاز است. بلندی این ابزارها با توجه به ارتفاع درختان اهمیت ویژه‌ای دارد و فاکتوری مهم در انتخاب ابزار مناسب است. شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120 با دارا بودن دسته تلسکوپی ایستگاهی برای تنظیم ارتفاع راهکاری مناسب برای حل این مشکل ارائه داده است

قابلیت افزایش طول

دسترسی به ارتفاع بالاتر درختان نیازمند ابزارهایی با طول بلند است، درحالی‌که ابزارهای با طول زیاد با سختی حمل‌ونقل و نگه‌داری همراه هستند. برند رونیکس در شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120 با استفاده از دسته تلسکوپی نصب‌شده بر روی این دستگاه تضاد میان راحتی دسترسی و سادگی نگه‌داری و حمل‌ونقل را حل تعیین‌شده قابل تنظیم کرده است. طول این ابزار در حالت بسته 60 سانتی‌متر است که با باز شدن دسته به 90 سانتی‌متر می‌رسد. طول دسته به‌صورت ایستگاهی یعنی در چند سایز از پیش است.

طراحی منحصربه‌فرد

شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120 دارای طراحی منحصربه‌فرد ارگونومیک است. دسته این قیچی از جنس ABS مقاوم ساخته‌شده است. طراحی ارگونومیک دسته باعث جلوگیری از خستگی حین کارکردهای طولانی‌مدت می‌شود. سیستم ضربه لاستیکی موجود در این ابزار بسیار عملکرد مناسبی داشته و از استهلاک تیغه جلوگیری می‌کند. تیغه BYPASS فورج‌شده شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120 قابلیت تیز شوندگی به‌دفعات زیادی را دارد و با کند شدن تیغه می‌توان آن‌ها مجددا تیز کرد و مورداستفاده قرارداد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1300 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

روکش دسته پلاستیکی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شاخه زن تلسکوپی 90 سانتی‌متری رونیکس مدل 3120”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا