مینی فرز رونیکس مدل 3112

  • مشاهده تمام محصولات مینی فرز
  • مشاهده همه محصولات سنگ فرز
  • مشاهده انواع مینی فرز رونیکس
  • مجهز به موتور قدرتمند 860 واتی
  • توانایی رسیدن به 11000 دور بر دقیقه
  • دارای بدنه و دسته ارگونومیک و ضد تعریق
  • مجهز به بلبرینگ ضد غبار برای افزایش طول عمر
  • دارای کلید مجهز به  ضد غبار
  • امکان تعویض آسان و سریع صفحه
  • قطر صفحه یا تیغه : 115 میلی متر

ناموجود

قیمت محصول:​

1,650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز رونیکس 3112 مینی فرز رونیکس مدل 3112 یکی از جدیدترین محصولات شرکت رونیکس می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. به نظر می رسد که شرکت رونیکس برای تولید این محصول سنگ تمام گذاشته و تمام قسمت های آن را با بهترین متریال و مواد اولیه تولید کرده است. از همین رو این مینی فرز کیفیت بسیار بالایی دارد و از طول عمر مناسبی هم برخوردار می باشد. مینی سنگ رونیکس مدل 3112 کاربردهای زیادی دارد و می توان برای برش و سمباده زدن فلزات، سنگ، کاشی و… از آن استفاده کرد. به طور کلی

مینی فرز رونیکس 3112

مینی فرز رونیکس مدل 3112 یکی از جدیدترین محصولات شرکت رونیکس می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. به نظر می رسد که شرکت رونیکس برای تولید این محصول سنگ تمام گذاشته و تمام قسمت های آن را با بهترین متریال و مواد اولیه تولید کرده است. از همین رو این مینی فرز کیفیت بسیار بالایی دارد و از طول عمر مناسبی هم برخوردار می باشد.

مینی سنگ رونیکس مدل 3112 کاربردهای زیادی دارد و می توان برای برش و سمباده زدن فلزات، سنگ، کاشی و… از آن استفاده کرد. به طور کلی مینی فرز ها ابزارهای چندکاره هستند و به دلیل کاربری ساده و کیفیت بالا، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهند شد.

عکس مینی فرز 3112

قیمت و خرید مینی فرز رونیکس مدل 3112 

قیمت مینی سنگ رونیکس 3112

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند روی قیمت مینی سنگ و مینی فرز تاثیر بگذارند. برای مثال می توان به مواردی همچون توان و قدرت دستگاه، کیفیت سنگ فرز، برند تولید کننده و… اشاره کرد.

برند رونیکس به عنوان یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین شرکت های دنیا در زمینه تولید انواع سنگ فرز به شمار می رود. با این وجود این شرکت همواره سعی کرده محصولات با کیفیتی تولید کند و آن ها را با قیمت هایی کاملا مناسب و منصفانه به دست مشتریان خود برساند. مینی فرز رونیکس مدل 3112 هم از این قاعده مستثنی نیست با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه به بازار عرضه شده است.

 

خرید سنگ مینی فرز 3112 رونیکس

یکی از مهم ترین نکات برای خرید مینی سنگ رونیکس مدل 3112 این است که حتما این محصول را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه خریداری کنید. در این صورت نیازی نیست نگران کیفیت و یا قیمت محصول باشید.

فروشگاه الکتروابزار یکی از نمایندگان شرکت رونیکس می باشد و شما می توانید مینی فرز رونیکس مدل 3112 را با مناسب ترین قیمت ممکن از این فروشگاه خریداری نمایید. ضمن اینکه این فروشگاه با فراهم اوردن امکان خرید به صورت اینترنتی، کار را برای شما راحت کرده و در هر نقطه از کشور که باشید، می توانید به محصولات با کیفیت رونیکس دسترسی پیدا کنید.

 

مشخصات مینی سنگ رونیکس 3112

مینی فرز رونیکس مدل 3112 از یک موتور پرقدرت بهره می برد که توانی معادل 860 وات دارد. بنابراین می توان برای کاربردهای طولانی مدت هم بدون هیچ مشکلی از این فرز استفاده کرد.

از دیگر مشخصات این محصول، قابلیت تعویض صفحه سریع و راحت آن می باشد. این کار با استفاده از سوییچی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده امکان پذیر است.

سنگ فرز مینی رونیکس مدل 3112 از یک غلاف یا همان گارد محافظ برخوردار است که باعث می شود در زمان کار به شما آسیبی نرسد.

طراحی آرگونومیک این فرز و وزن سبکی که دارد، کار با این دستگاه را برای شما بسیار راحت تر کرده است. به طوری که شما هم می توانید آن را برای مصارف خانگی و هم برای مصارف کارگاهی مختلف و کار با انواع فلزات، سنگ، چوب و… استفاده کنید.

به همراه این دستگاه یک دسته پلاستیکی نرم قرار دارد که در دو طرف دستگاه قابل نصب می باشد. این دسته باعث می شود در زمان کار، دستتان سر نخورد و تسلط بیشتری روی دستگاه داشته باشید. به این ترتیب کیفیت کار نهایی بسیار دقیق و تمیز خواهد بود. همچنین یک آچار هم به همراه این دستگاه عرضه می شود که برای باز و بسته کردن سنگ فرز روی دستگاه کاربرد دارد.

ابعاد کلی مینی سنگ رونیکس مدل 3112 چیزی حدود 6×20×28 سانتی متر و وزن خالص آن 2200 گرم است. این دستگاه به سیستم گردش هوای داخلی مجهز شده که باعث افزایش کارایی و طول عمر مفید آن خواهد شد.

مشاهده تمام محصولات مینی فرز

مشاهده همه محصولات سنگ فرز

مشاهده انواع مینی فرز رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2200 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز رونیکس مدل 3112”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا