مینی فرز رونیکس مدل 3110

  • مشاهده تمام محصولات مینی فرز

  • مشاهده همه محصولات سنگ فرز
  • مشاهده انواع مینی فرز رونیکس
  • دارای موتور پر قدرت 880 واتی
  • قابلیت افزایش سرعت تا 11000 دور بر دقیقه
  • مجهز به تکنولوژی روز گردش هوا داخل دستگاه
  • امکان تعویض سریع و آسان صفحه
  • دارای دسته و بدنه سبک و ارگونومیک
  • قابلیت نصب صفحه برش های 115 میلی‌متری
  • مجهز به بلبرینگ های ضد غبار و افزایش عمر مفید دستگاه

ناموجود

قیمت محصول:​

1,750,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ در کارگاه های نجاری، کارگاه های آهنگری و سنگبری بسیار کاربرد دارد. با استفاده از این وسیله می توانید انواع برش ها را روی سطوح سنگی، چوبی و فلزی ایجاد کنید. این فرز قدرتمند و مقاوم می تواند با چرخش مداوم خود، صفحه برش را به حرکت دربیاورد. برش های عمیق ایجاد شده توسط مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ جهت پرداخت سطوح نیز به کار می روند. این مینی سنگ علیرغم داشتن وزن کم و جثه کوچک توان بسیار بالایی دارد و در کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ در کارگاه های نجاری، کارگاه های آهنگری و سنگبری بسیار کاربرد دارد. با استفاده از این وسیله می توانید انواع برش ها را روی سطوح سنگی، چوبی و فلزی ایجاد کنید. این فرز قدرتمند و مقاوم می تواند با چرخش مداوم خود، صفحه برش را به حرکت دربیاورد. برش های عمیق ایجاد شده توسط مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ جهت پرداخت سطوح نیز به کار می روند. این مینی سنگ علیرغم داشتن وزن کم و جثه کوچک توان بسیار بالایی دارد و در کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بحث بیشتر در رابطه با چگونگی خرید مینی فرز ۳۱۱۰ رونیکس و مشخصات مینی سنگ رونیکس ۳۱۱۰ صحبت می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مینی سنگ رونیکس ۳۱۱۰ می توانید با پشتیبانی وب سایت فروشگاه اینترنتی الکتروابزار مراجعه تماس بگیرید.

 عکس مینی فرز رونیکس مدل 3110

قیمت و خرید مینی فرز رونیکس مدل 3110

قیمت مینی سنگ رونیکس ۳۱۱۰

شرکت رونیکس برای ساخت مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ به استحکام و کیفیت این محصول توجه ویژه ای داشته است و علاوه بر کیفیت قیمت این دستگاه نیز در مقایسه با نمونه های مشابه در رنج منصفانه ای قیمت گذاری شده است. چنانچه قصد خرید مینی فرز ۳۱۱۰ رونیکس را دارید می توانید با شماره های موجود در وب سایت الکتروابزار فروشگاه اینترنتی ابزارآلات تماس حاصل فرمایید. قابلیت های این دستگاه باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول دارای یک دفترچه راهنما است و در رابطه با چگونگی عملکرد آن توضیحات کاملی ارائه شده است.

 

خرید مینی فرز ۳۱۱۰ رونیکس

خریداران محترم باید قبل از خرید مینی فرز ۳۱۱۰ رونیکس اطلاعات کافی در رابطه با جزئیات محصول و مشخصات آن داشته باشند. به همین جهت در این قسمت در رابطه با چگونگی عملکرد این ابزار و جزئیات آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. مینی فرز ۳۱۱۰ رونیکس دارای یک موتور، آرمیچر و بالشتک صنعتی است که همگی به صورت اتوماتیک کار می کنند. موتور این ابزار به واسطه توان بالایی که دارد نیروی مورد نیاز را به گیربکس انتقال داده و سرعتی را به وجود می‌آورد که بیشتر از ۱۱ هزار دور در دقیقه است. سرعت این ابزار باعث می شود تا بتواند انواع برش ها و پرداخت ها را انجام دهد و صفحات برشی را به گردش در بیاورد که ۱۱۵ میلی متر قطر دارند. این مینی فرز به گونه ای طراحی شده که پس از استفاده مداوم هم گرم نمی شود. به دلیل اینکه گرمای تولید شده به واسطه حرکت موتور توسط سیستم گردش هوا از داخل شیار هایی که روی بدنه این ابزار وجود دارند خارج می شود و موتور را خنک می کند. بدنه این مینی فرز ارگونومیک است. جنس روکش این فرز لاستیک ضد لغزش و ضد تعریق است؛ بنابراین هنگامی که کاربر از آن استفاده می کند می تواند بدون اینکه لرزشی را احساس کند و یا دستش لیز بخورد با دقت کامل کار خود را انجام دهد.

 

مشخصات مینی سنگ رونیکس ۳۱۱۰

مینی سنگ رونیکس ۳۱۱۰ دارای یک موتور پرقدرت ۸۸۰ واتی است که می‌تواند با سرعتی بیش از ۱۱ هزار دور در یک دقیقه بچرخد. مواد اولیه با کیفیت مورد استفاده برای ساخت مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۱۰ باعث شده تا طول عمر این دستگاه افزایش پیدا کند. دنده ها، بلبرینگ ها، شفت و سایر قسمت های این مینی سنگ ضد غبار هستند. به همین خاطر گرد و خاک وارد موتور این دستگاه نمی شود. این مینی سنگ دارای یک سیستم گردش هوای پیشرفته داخلی است و صفحه برش آن بسیار سریع و آسان تعویض می شود. دسته جانبی این مینی سنگ به گونه ای طراحی شده که ضد لرزش بوده و کاربر هنگام کار کردن با آن به هیچ وجه خسته نمی شود. بلکه با استفاده از این دستگاه می تواند با دقت بیشتری کار خود را انجام دهد.

مشاهده تمام محصولات مینی فرز

مشاهده همه محصولات سنگ فرز

مشاهده انواع مینی فرز رونیکس

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز رونیکس مدل 3110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا