مینی فرز دیمردار رونیکس مدل 3100

ناموجود

قیمت محصول:​

2,130,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز صنعتی دیمردار 1100 وات 3100 رونیکس مینی فرز صنعتی دیمردار 1100 وات 3100 رونیکس با موتور قوی و گیربکسی خود می‌تواند در تمامی مصارف پرفشار مورد استفاده قرار گیرد. صفحات برش این مینی فرز صنعتی به علت برخورداری از یک سیستم پیشرفته و سریع قفل کن شفت از قابلیت تعویض و نصب آسان برخوردار هستند. جهت استفاده طولانی‌ مدت از این دستگاه مینی فرز در صنعت، آن را به یک سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته مجهز کرده‌اند. قطر صفحه این مینی فرز 115 میلی‌متر است و سرعت آن بر روی 6 مود مختلف قابل تنظیم است. دامنه سرعتی

مینی فرز صنعتی دیمردار 1100 وات 3100 رونیکس

مینی فرز صنعتی دیمردار 1100 وات 3100 رونیکس با موتور قوی و گیربکسی خود می‌تواند در تمامی مصارف پرفشار مورد استفاده قرار گیرد. صفحات برش این مینی فرز صنعتی به علت برخورداری از یک سیستم پیشرفته و سریع قفل کن شفت از قابلیت تعویض و نصب آسان برخوردار هستند. جهت استفاده طولانی‌ مدت از این دستگاه مینی فرز در صنعت، آن را به یک سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته مجهز کرده‌اند. قطر صفحه این مینی فرز 115 میلی‌متر است و سرعت آن بر روی 6 مود مختلف قابل تنظیم است. دامنه سرعتی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید بین 3000 الی 11000 دور در دقیقه است. شما همچنین می‌توانید از این مینی فرز صنعتی برند رونیکس برای برش زاویه‌دار نیز استفاده کنید.

مینی فرز 3100 رونیکس

استفاده از مواد با کیفیت، راز و رمز طول عمر بالای مینی فرز مدل 3100 رونیکس

در ساخت این دستگاه صنعتی تلاش شده است که از بهترین مواد اولیه برای ساخت قسمت‌های اساسی همچون دنده‌ها، بلبرینگ‌ها و شفت آن استفاده شود. موادی که از استحکام کافی برای کاربرد مداوم و همچنین پرفشار از این وسیله، برخوردار باشند. برای در امان ماندن از غبار، مهم‌ترین دشمن این دستگاه، یک سیستم ضد غبار که مجموعه‌ای از بلبرینگ‌های ساخته ‌شده بر اساس استانداردهای روز دنیاست، بر روی آن نصب ‌شده است.

قابلیت استفاده آسان

بهره‌مندی این مینی فرز از یک کابل 3 متری مقاوم (ساخته‌شده بر اساس استاندارد کشور آلمان VDE) در کنار ساخت آن‌ که بر اساس اصول ارگونومی صورت گرفته است، استفاده آسان از این وسیله را برای ما فراهم ساخته ‌است. لازم به ذکر است که اگر در استفاده از این دستگاه و یا نگهداری از آن دچار مشکل شدید، می‌توانید به دفترچه راهنمای همراه با آن مراجعه کنید.

مشاهده تمام محصولات مینی فرز

مشاهده همه محصولات سنگ فرز

مشاهده انواع مینی فرز رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز دیمردار رونیکس مدل 3100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا