چکش تخریبی 14 کیلویی رونیکس مدل 2814L

  • قدرت ضربات : 45 ژول
  • فرکانس 50 هرتز

ناموجود

قیمت محصول:​

9,490,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

چکش تخریبی 14 کیلویی مدل 2814L رونیکس چکش تخریبی 14 کیلویی مدل 2814L رونیکس، نوعی چکش تخریبی با قدرتی بالا و ساخت کشور چین است. بلبرینگ‌های به کار رفته در این دستگاه، بسیار با کیفیت و ضد غبار هستند، همچنین اورینگ و بکینگ‌های استفاده شده، در برابر حرارت مقاوم هستند و عمر دستگاه را افزایش می‌دهند. یک کلید با کیفیت ضد غبار و مطابق با استاندارد‌های TUV و CE نیز در این نوع چکش تعبیه شده است. در ساخت قطعات این دستگاه از جمله سنبه‌های میانی، ضربه زن و سیلندر، از بهترین مواد اولیه و آلیاژ استفاده شده است که

چکش تخریبی 14 کیلویی مدل 2814L رونیکس

چکش تخریبی 14 کیلویی مدل 2814L رونیکس، نوعی چکش تخریبی با قدرتی بالا و ساخت کشور چین است. بلبرینگ‌های به کار رفته در این دستگاه، بسیار با کیفیت و ضد غبار هستند، همچنین اورینگ و بکینگ‌های استفاده شده، در برابر حرارت مقاوم هستند و عمر دستگاه را افزایش می‌دهند. یک کلید با کیفیت ضد غبار و مطابق با استاندارد‌های TUV و CE نیز در این نوع چکش تعبیه شده است. در ساخت قطعات این دستگاه از جمله سنبه‌های میانی، ضربه زن و سیلندر، از بهترین مواد اولیه و آلیاژ استفاده شده است که باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. در تولید این دستگاه، از یک عایق دو جداره نیز استفاده شده است. با توجه به ویژگی‌های این چکش، کاربر می‌تواند هم در مصارف عمومی‌ و هم مصارف صنعتی، از آن استفاده کند.

سهولت کاربری

این نوع چکش تخریبی، به یک دسته جانبی گردان و ضد لرزش مجهز شده است که کار با دستگاه را بسیار آسان می‌کند. در ساخت این دستگاه، طراحی ارگونومیک لحاظ شده است که باعث کاهش احتمال آسیب دیدگی کاربر در حین انجام کار می‌شود و به او در هنگام انجام کار، احساس راحتی می‌دهد. این دستگاه به یک سیستم ضد لرزش مجهز است که در  کنار وزن نسبتا سبک، کار با آن را برای کاربر آسان می‌کند.

 

سیستم گریس برگردان

مزیتی که این نوع چکش نسبت به سایر محصولات مشابه دارد، تجهیز چکش به سیستم گریس برگردان است. این سیستم در دو مورد در کارکرد دستگاه تاثیرگذار است که هم باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود و هم عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد. مورد اول مربوط به محافظت از قسمت الکتریکی دستگاه است که این سیستم، از ورود گریس به این قسمت جلوگیری می‌کند و مورد دوم، چرخش بهینه گریس است که باعث افزایش کارایی چکش می‌شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 14000 کیلوگرم
سیستم قلم گیر

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

برند

نوع دریل

نوع سه نظام

اقلام همراه

قابلیت چکشی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چکش تخریبی 14 کیلویی رونیکس مدل 2814L”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا