جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی رونیکس کد 2627

  • دارای جعبه فلزی مقاوم و زیبا
  • روکش مشکی
  • جنس کروم وانادیوم با دوام

ناموجود

قیمت محصول:​

2,580,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی رونیکس کد 2627 جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی 2627 ساخت کشور تایوان و برند نام آشنای رونیکس است. امروزه افراد حرفه‌ای برای انجام آسان و هرچه سریع‌تر کارهای خود به ابزار حرفه‌ای نیز نیازمند هستند. جعبه بکس 27 پارچه فشار قوی نیز یکی از ابزارهای طراحی شده برای حرفه‌ای‌هاست. این ابزار از مواد اولیه کروم وانادیوم تولید شده که دوام بالایی دارد. طراحی شیک و زیبا، جعبه مقاوم، جنس با دوام از ویژگی‌های این جعبه بکس هستند.   کشور سازنده تایوان   جنس بادوام، طراحی ظریف جعبه بکس 27 پارچه مشکی

جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی رونیکس کد 2627

جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی 2627 ساخت کشور تایوان و برند نام آشنای رونیکس است. امروزه افراد حرفه‌ای برای انجام آسان و هرچه سریع‌تر کارهای خود به ابزار حرفه‌ای نیز نیازمند هستند. جعبه بکس 27 پارچه فشار قوی نیز یکی از ابزارهای طراحی شده برای حرفه‌ای‌هاست. این ابزار از مواد اولیه کروم وانادیوم تولید شده که دوام بالایی دارد. طراحی شیک و زیبا، جعبه مقاوم، جنس با دوام از ویژگی‌های این جعبه بکس هستند.

 

کشور سازنده

تایوان

 

جنس بادوام، طراحی ظریف

جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی 2627 از جنس کروم وانادیوم ساخته شده که علاوه بر ضد زنگ بودن بسیار قوی و با دوام بوده و توانایی تحمل فشار زیادی را دارد. این عامل باعث شده که بکس 27 پارچه رونیکس در کاربردهای سنگین عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. در کنار طراحی قدرتمند روکشی مشکی رنگ و ظریف باعث شده ظاهری بسیار زیبا پیدا کند. تجهیزات جعبه بکس 27 پارچه رونیکس با ظرافت خاصی داخل جعبه‌ای مقاوم جا داده شده‌اند که باعث حمل و نقلی آسان شده و در هرلحظه تمام تجهیزات در دسترس کاربر خواهند بود.

 

ابزار حرفه‌ای و قدرتمند

تجهیزات قرار داده شده در جعبه باعث استفاده‌ای آسان و دسترسی مناسب به نقاط دور از دسترس هنگام کار کردن هستند. دسته جغجغه‌ای کامپوزیتی تعبیه شده در جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی رونیکس 2627 برای باز کردن یا بستن پیچ‌ها در زمانی بسیار کوتاه و با سرعتی زیاد کاربرد ویژه‌ای خواهد داشت.


مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه بکس 27 پارچه مشکی فشار قوی رونیکس کد 2627”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا