میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850

دسته:
  • کاور قابل تنظیم اگزوز
  • فشار هوای مورد نیاز 4 تا 7 بار
  • ظرفیت خشاب 10 عدد

ناموجود

قیمت محصول:​

322,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850

میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 ازجمله ابزارهای بادی تولید شده در کشور کره جنوبی و از محصولات برند رونیکس است. به ‌طور کلی ابزارهای بادی در صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند. در صنایع چوب نیز استفاده از ابزارهای بادی کاربرد فراوانی دارد. ابزارهای بادی برای انجام کار خود به‌جای استفاده از نیروی مکانیکی از انرژی هوای فشرده‌شده استفاده می‌کنند. ازجمله ابزارهای پرکاربرد در صنایع چوب میخ‌کوب‌های بادی هستند که از آن‌ها برای اتصال دو قطعه چوب به یکدیگر استفاده می‌شود. میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 وزن کم و قدرت بالایی دارد و دسته آن به‌صورت ارگونومیک طراحی‌ شده است که در هنگام انجام کارهای طولانی‌مدت در کاربر ایجاد خستگی نمی‌نمایند.

پرقدرت و سبک

میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 توان تحمل فشار هوای 4 تا 7 بار را دارد که فشار زیادی محسوب می‌شود. با استفاده از این مقدار فشار زیاد برای شلیک میخ‌ها، میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 نیروی زیادی را ایجاد می‌کند که می‌تواند به‌سادگی باعث فرو رفتن میخ در قطعه کار شود. استفاده از پلاستیک در بدنه و همچنین آلومینیوم در ساخت خشاب باعث کاهش وزن دستگاه شده است.

بادوام و مقاوم

بدنه دستگاه میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته ‌شده است که دوام بالا و مقاومت خوبی در هنگام کار از خود نشان می‌دهد. جنس خشاب دستگاه از آلومینیوم Die-Cast است که بر روی آن سخت‌کاری انجام‌ گرفته است. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به کاور اگزوز قابل تنظیم و ارائه یک عدد شلنگ فنری 7.5 متری به ‌صورت رایگان اشاره کرد. میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850 مناسب برای کوبیدن سوزن منگنه‌های 15 تا 50 میلی‌متری است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توضیحات تکمیلی

طراحی ارگونومیک دسته پلاستیکی .سایز میخ 15 تا 50 میلی‌متر.اقلام همراه محصول شلنگ فنری 7.5 متری رایگان

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میخکوب اسکا 50 رونیکس مدل 1850”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا