انبردست مینی رونیکس مدل RH-1104

  • میزان باز شدن فک ها 28 میلی متر
    • دسته ی مقاوم و سبک
    • سایز 4/5 اینچ
    • ساخت چین

ناموجود

قیمت محصول:​

69,800 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبردست مینی رونیکس مدل 1104

انبردست مینی رونیکس مدل 1104 از سری ابزارهای تولیدشده توسط برند چینی رونیکس است. انبردست‌ها در هر استفاده صنعتی و عمومی کاربرد دارند و تقریبا در تمام کارگاه‌ها و حتی منازل پیدا می‌شوند. اما گاهی برای استفاده در کارهایی که به ظرافت نیاز دارند یا در مواردی که جای کار کم است، به دلیل بزرگ بودن سایز، انبردست‌های معمولی عملا کارایی خود را از دست می‌دهند. برای حل این مشکل می‌توان از انبردست‌های مینی تولیدشده برند رونیکس استفاده کرد. از ویژگی‌های انبردست مینی رونیکس مدل 1104 می‌توان به فک‌های سخت‌کاری شده و بدنه تمام فولادی فورج شده اشاره کرد.

عمر طولانی‌تر

انبردست مینی رونیکس مدل 1104 دارای بدنه تمام فولادی فورج شده است که استحکام بالای ابزار را تضمین می‌کند. بدنه این انبردست مینی ضد خوردگی و ضدزنگ زدگی است، بنابراین عمر طولانی خواهد داشت و بسیار بادوام است. فک‌های این انبردست طی عملیات حرارتی سخت‌کاری شده‌اند که باعث افزایش اثربخشی و عمر طولانی‌تر آن شده است.

کاربری آسان

بر روی دسته‌های فولادی انبردست مینی رونیکس مدل 1104 روکشی مناسب از جنس TPR قرار داده‌شده است که بسیار مقاوم و سبک است. این روکش با طراحی ارگونومیک برای سهولت کاربری طولانی ‌مدت مناسب است. نوک‌های تیز این ابزار برای سادگی در برش انواع مقاطع سیم‌ها مناسب هستند.

مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبردست مینی رونیکس مدل RH-1104”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا