سشوار صنعتی رونیکس مدل 1102

  • اقلام همراه : کیف مقاوم و ضدضربه BMC و 4 سری مختلف
  • وزن : 1 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

1,350,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سشوار برقی صنعتی رونیکس مدل 1102

سشوار برقی صنعتی رونیکس مدل 1102 با قابلیت تنظیم دما و همچنین سرعت هوای تولید شده می‌تواند شما را قادر به استفاده از آن در حوزه‌های مختلف صنعتی، خانگی، چوب و … کند. با در دست گرفتن این سشوار اولین چیزی که توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند، دسته آن است. این دسته که بر مبنای اصول ارگونومی ساخته شده است، سهولت استفاده از آن را بخصوص به صورت طولانی مدت برای شما امکان پذیر ساخته است. شما می‌توانید از این سشوار در 3 مود مختلف حرارتی استفاده کنید. سشوار برقی مدل 1102 همچنین می‌تواند بر روی 2 مود مختلف سرعت، تنظیم شود. روکش المنت این سشوار برقی، تمام استیل است که میزان حرارت انتقال شده  توسط آن را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.

توضیحات تکمیلی

این سشوار دارای 3 کلید مختلف است که شما پیش از استفاده از آن باید از کاربری هریک از این سه کلید آگاهی کافی داشته باشید. هر کدام از این کلیدها، نمایانگر حجم معینی از هوای تولید شده توسط این سشوار برقی صنعتی هستند. کلید 1 با نماد I مقدار هوایی که در هر دقیقه تولید می‌کند،250 لیتر است و این میزان دبی هوای تولید شده توسط فشردن کلیدهای 2 و 3 افزایش پیدا می‌کند. مقدار این دبی در کلید شماره 3 به 500 لیتر در دقیقه می‌رسد.

شما می‌توانید دمای این سشوار را توسط سیستم الکترونیکی نصب شده بر روی آن کنترل کنید. کابل این سشوار برقی صنعتی از برند رونیکس  3 متر طول دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این کابل براساس استاندارد TUV آلمان ساخته شده است. همان‌طور که گفته شد این سشوار برقی با 4 سری مختلف همراه است. شما می‌توانید بر اساس نوع استفاده خود، سری مناسب را به سشوار 1102 رونیکس متصل کنید.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار صنعتی رونیکس مدل 1102”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا