پمپ باد 10 لیتری رونیکس مدل RC-1010

  • حداکثر فشار 8 بار
  • ظرفیت 10 لیتر
  • دبی 200 لیتر در دقیقه
  • گارانتی 2 ساله

ناموجود

قیمت محصول:​

5,650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کمپرسور رونیکس مدل RC-1010 کمپرسورها کاربردهای متنوعی در صنعت دارند. مدل‌های کوچکتر و با ظرفیت کمتر نیز در کارهای نیمه صنعتی یا صنایع کوچکتر استفاده می‌شوند. کمپرسور 10 لیتری رونیکس مدل RC-1010 با توانی برابر یک اسب بخار یا 746 وات، برای مصارف نیمه‌صنعتی و غیر صنعتی مناسب است. این کمپرسور با برق شهری 220 ولت کار می‌کند. قیمت خوب این محصول در کنار کیفیت بالای ساخت، آن را به یکی از محبوب‌ترین کمپرسورهای بازار ایران تبدیل کرده ‌است. موتور این کمپرسور از نوع روغنی است و یک بسته روغن مخصوص کمپرسور نیز در کنار آن ارائه می‌شود. این کمپرسور

کمپرسور رونیکس مدل RC-1010

کمپرسورها کاربردهای متنوعی در صنعت دارند. مدل‌های کوچکتر و با ظرفیت کمتر نیز در کارهای نیمه صنعتی یا صنایع کوچکتر استفاده می‌شوند. کمپرسور 10 لیتری رونیکس مدل RC-1010 با توانی برابر یک اسب بخار یا 746 وات، برای مصارف نیمه‌صنعتی و غیر صنعتی مناسب است. این کمپرسور با برق شهری 220 ولت کار می‌کند. قیمت خوب این محصول در کنار کیفیت بالای ساخت، آن را به یکی از محبوب‌ترین کمپرسورهای بازار ایران تبدیل کرده ‌است. موتور این کمپرسور از نوع روغنی است و یک بسته روغن مخصوص کمپرسور نیز در کنار آن ارائه می‌شود. این کمپرسور توان تولید هوایی با فشار 8 بار و دبی 200 لیتر بر دقیقه را داراست. داشتن دو خروجی هوا از نوع کوپلر، فشارسنج دقیق، سوپاپ اطمینان با استاندارد CE و کلیدهای محافظتی از ویژگی‌های بسیار خوب کمپرسور رونیکس RC-1010 هستند. فیلتر این کمپرسور نیز از نوع فلزی است که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد.

دارای دو خروجی هوا

در صنایع کوچک و کارهای نیمه صنعتی تهیه کمپرسورهای جداگانه برای هر دستگاه، مقرون به صرفه نخواهد بود. به همین خاطر صاحبان چنین مشاغلی ترجیح می‌دهند از کمپرسوری استفاده کنند که دارای چند خروجی باشد. کمپرسور رونیکس RC-1010 با دو خروجی کوپلر که امکان اتصال سریع را فراهم می‌کند، یک گزینه مناسب برای این افراد است. جریان این دو خروجی کاملا از هم مجزاست و با استفاده از شیر کنترلی که روی هر خروجی قرار دارد، می‌توانید میزان دبی خروجی را تنظیم کنید.

سیستم‌های حفاظت از موتور در دستگاه‌هایی با موتور گردان

، ایجاد گرما و استهلاک موتور یا حتی آسیب‌های ناگهانی اجتناب‌ناپذیر است. به ویژه در موتورهای روغنی که پایین آمدن سطح روغن می‌تواند آسیب‌های جدی به موتور وارد کند. برای کمپرسور رونیکس RC-1010، کلید FBANG اهرمی تعبیه شده تا عمر کمپرسور طولانی‌تر باشد و در تمام عمر خود کارایی اثر بخشی داشته باشد. همچنین در صورتی که دمای موتور از حد استاندارد بالاتر برود، سیستم قطع‌کن اتوماتیک فعال می‌شود و موتور را خاموش می‌کند تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد 10 لیتری رونیکس مدل RC-1010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا