شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل 3110

  • طول ابزار 62 سانتی متر
  • طوا تیغه 22 سانتی متر
  • جنس تیغه فولادی

ناموجود

قیمت محصول:​

98,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل3110

شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل 3110 از سری محصولات باغبانی برند رونیکس است که در کشور تایوان ساخته ‌شده است. بوته‌های شمشاد زیبایی بخش فضای سبز هستند. این بوته‌ها پس از مدتی نامنظم شده و نیاز به مرتب‌سازی دارند. برای مرتب‌سازی بوته‌های شمشاد از ابزار مخصوص به این کار که شمشاد زن است استفاده می‌شود. شمشاد زن‌ها دارای دسته‌بلند و قدرت اهرم زیادی هستند. تیغه‌های تیز و سخت این محصول برای انجام کاری ساده بسیار مناسب است. طراحی ارگونومیک تیغه فورج شده و ضربه‌گیر لاستیکی از ویژگی‌های این محصول هستند.

طراحی منحصربه‌فرد

دسته شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل 3110 از جنس ABS مقاوم ساخته‌ شده است. طراحی ویژه و ارگونومیک دسته این محصول برای جلوگیری از خستگی حین کارکرد طولانی مدت انجام ‌شده است که بسیار اثربخش بوده است. طول زیاد دسته شمشاد زن رونیکس باعث شده که به‌راحتی شاخه‌های شمشاد بریده شوند و نیازی به وارد آوردن نیروی زیادی از سوی کاربر نیست.

تیغه کنگره‌دار

شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل 3110 مجهز به تیغه کنگره‌دار فورج شده ساخته ‌شده از فولاد بادوام است. تیغه این محصول بسیار قوی بوده، اثربخشی بالا و عمر طولانی‌تری دارد. همچنین تیغه شمشاد زن رونیکس را می‌توان به ‌دفعات تیز کرد و مورد استفاده قرارداد. ضربه‌گیر لاستیکی قرار داده شده در میان دسته‌های این محصول دارای مقاومت خوبی بوده و برای جلوگیری از استهلاک تیغه حین کارهای مداوم در کاربری‌های طولانی مدت قرار داده شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

ساخت تایوان

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمشاد زن 60 سانتی‌متری رونیکس مدل 3110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا