قیچی لوله بر آروا مدل 4202

  • جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تولید به روش سخت کاری و دارای مقاومت در برابر فشار
  • سایز دهانه: 6 تا 42 میلی متر
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

495,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

یک ابزار دستی برش ضامن دار پلی است که معمولاً برای برش انواع پلاستیک PVC، CPVC، PP، PEX، PE، شلنگ لاستیکی و لوله های چند لایه استفاده می شود. دست‌کار خانگی، لوله‌کش‌ها، برق‌کارها و ماشین‌های وسایل نقلیه همگی به یک لوله برش پی وی سی در محل کار خود نیاز دارند، زیرا لوله‌ها را نمی‌توان بدون یک دستیار قدرتمند برش داد. این کاتر حرفه ای با طراحی جغجغه ای نیروی گاز گرفتن را به شدت افزایش می دهد به طوری که انرژی زیادی برای برش نیاز نیست. این ابزار دستی دارای تیغه ای به ضخامت 2.4 میلی متر می باشد.

یک ابزار دستی برش ضامن دار پلی است که معمولاً برای برش انواع پلاستیک PVC، CPVC، PP، PEX، PE، شلنگ لاستیکی و لوله های چند لایه استفاده می شود. دست‌کار خانگی، لوله‌کش‌ها، برق‌کارها و ماشین‌های وسایل نقلیه همگی به یک لوله برش پی وی سی در محل کار خود نیاز دارند، زیرا لوله‌ها را نمی‌توان بدون یک دستیار قدرتمند برش داد. این کاتر حرفه ای با طراحی جغجغه ای نیروی گاز گرفتن را به شدت افزایش می دهد به طوری که انرژی زیادی برای برش نیاز نیست. این ابزار دستی دارای تیغه ای به ضخامت 2.4 میلی متر می باشد. تیغه این کاتر از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته شده است. این تیغه فولادی ضد زنگ سختی، نیروی برشی قوی و دوام بالا را برای ابزار دستی فراهم می کند. آروا 4202 با اندازه کاری 6 تا 42 میلی‌متر کار می‌کند تا اپراتورها را قادر می‌سازد تا برش‌های دقیقی برای انواع لوله‌ها ایجاد کنند. هنگام انتخاب برش لوله پی وی سی، دستگیره همیشه یک مورد مهم است. بنابراین، برش لوله پی وی سی آروا 4202 مجهز به دسته ای راحت، ارگونومیک و روکش لاستیکی است که در عملیات های سنگین، چسبندگی قابل اعتمادی را فراهم می کند. طراحی آلومینیومی دایکاست بدنه وزن سبک و راندمان بالاتر را تضمین می کند و این بخش گم شده بسیاری از لوله برش ها است. این برش لوله پی وی سی دارای فک هایی با طراحی خاص است که منجر به برش آسان و نگه داشتن لوله در محل مستقیم خود می شود تا حداکثر توجه به دقت برش ها معطوف شود. این ابزار دستی دارای قفل گاوصندوق نیز می باشد تا در صورت عدم نیاز به ابزار و استفاده از آن، کاتر بسته می شود. این ابزار دستی قابل حمل و کار آسان همیشه دستیار و کمک کننده شما برای لوله کشی شما خواهد بود!

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این قیچی لوله بر آروا مدل 4202 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

قیچی لوله بر آروا مدل 4202

قیچی لوله بر آروا مدل 4202 یک ابزار دستی برش ضامن دار پلی است که معمولاً برای برش انواع پلاستیک PVC، CPVC، PP، PEX، PE، شلنگ لاستیکی و لوله های چند لایه استفاده می شود. دستیاران منازل، لوله کش ها، برق کاران و ماشین آلات وسایل نقلیه همگی به یک لوله برش پی وی سی در محل کار خود نیاز دارند زیرا لوله ها را نمی توان به طور کامل بدون دستیار قدرتمند برش داد. این کاتر حرفه ای با طراحی جغجغه ای نیروی گاز گرفتن را به شدت افزایش می دهد به طوری که انرژی زیادی برای برش نیاز نیست. این ابزار دستی دارای تیغه ای به ضخامت 2.4 میلی متر می باشد. تیغه این کاتر از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته شده است. این تیغه فولادی ضد زنگ سختی، نیروی برشی قوی و دوام بالا را برای ابزار دستی فراهم می کند. آروا 4202 با اندازه کاری 6 تا 42 میلی‌متر کار می‌کند تا اپراتورها را قادر می‌سازد تا برش‌های دقیقی برای انواع لوله‌ها ایجاد کنند. هنگام انتخاب برش لوله پی وی سی، دستگیره همیشه یک مورد مهم است. بنابراین، برش لوله Pvc آروا 4202 مجهز به دسته ای راحت، ارگونومیک و روکش لاستیکی است که در عملیات های سنگین، چسبندگی قابل اعتمادی را فراهم می کند. طراحی آلومینیومی دایکاست بدنه وزن سبک و راندمان بالاتر را تضمین می کند و این بخش گم شده بسیاری از لوله برش ها است. این برش لوله پی وی سی دارای فک هایی با طراحی خاص است که منجر به برش آسان و نگه داشتن لوله در محل مستقیم خود می شود تا حداکثر توجه به دقت برش ها معطوف شود. این ابزار دستی دارای قفل نیز می باشد تا در صورت عدم نیاز به ابزار و استفاده از آن، کاتر بسته می شود. این ابزار دستی قابل حمل و کار آسان همیشه دستیار و کمک کننده شما برای لوله کشی شما خواهد بود!

قیمت و خرید قیچی لوله بر آروا مدل 4202

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع قیچی لوله بر


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

سایز دهانه از 6 تا 42 میلی متر و جنس بدنه استیل عالی و ضد زنگ زدگی و خم شدگی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی لوله بر آروا مدل 4202”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا