پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604

  • سرعت: 32000 دور بر دقیقه
  • ولتاژ باتری: 20 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • حجم مخزن: 1200 میلی لیتر
  • قطر نازل: 1/1.8/2.6 میلی متر
  • وزن: 1.1 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

42,390,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

نسل بعدی تفنگ های اسپری ! اسلحه‌های اسپری شارژی رونیکس 8604 به بازار ابزار ارائه می‌شوند تا به کاربران و دست‌اندرکاران کمک کند تا در کمترین زمان یک رنگ صاف و یکدست داشته باشند. این تفنگ پیستوله شارژی با مکانیزم کم فشار () خود، عملکرد را مانند یک حرفه ای بازتعریف می کند. یک پیستوله شارژی چند جهته که با تنظیمات نازل قابل تنظیم خود می تواند به صورت عمودی، افقی و در حالت های گرد رنگ آمیزی کند. بی سیم بودن یکی از بارزترین ویژگی های این پیستوله شارژی است که می تواند سطح وسیعی را پوشش دهد. باتری

نسل بعدی تفنگ های اسپری ! اسلحه‌های اسپری شارژی رونیکس 8604 به بازار ابزار ارائه می‌شوند تا به کاربران و دست‌اندرکاران کمک کند تا در کمترین زمان یک رنگ صاف و یکدست داشته باشند. این تفنگ پیستوله شارژی با مکانیزم کم فشار () خود، عملکرد را مانند یک حرفه ای بازتعریف می کند.

یک پیستوله شارژی چند جهته که با تنظیمات نازل قابل تنظیم خود می تواند به صورت عمودی، افقی و در حالت های گرد رنگ آمیزی کند. بی سیم بودن یکی از بارزترین ویژگی های این پیستوله شارژی است که می تواند سطح وسیعی را پوشش دهد. باتری لیتیوم یون 20 ولت رونیکس می تواند تا 18 تا 20 دقیقه با ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر ساعت کار کند و حداکثر جریان 400 میلی لیتر در دقیقه را ارائه دهد. باتری با تمام ابزارهای همه کاره رونیکس سری 86 سازگار است.

ویژگی های اضافی، مانند قابلیت تنظیم عرض الگوی اسپری، دستگیره کنترل جریان برای تنظیم خروجی مواد، و نور LED برای استفاده در مکان های تاریک، این ابزار را به یک تفنگ پیستوله شارژی همه کاره و قابل اعتماد تبدیل می کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604

پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604 یک سیستم پاشش فشرده قدرتمند برای کلیه عملیات نقاشی حرفه ای است. در قسمت های بعدی، نگاهی عمیق به ویژگی های دقیق این ابزار همه کاره خواهیم داشت.

دانستن مکانیسم و ​​اجزای داخلی ابزار راهی عالی برای آشنایی با عملکرد آن است. به خواندن ادامه دهید تا ببینید 8604 چه ویژگی هایی را به بازار ابزار ارائه می دهد.

پیستوله شارژی 20 ولت رونیکس مدل 8604 می تواند با سرعت موتور 32000 دور در دقیقه بر روی سطوح مختلف اسپری کند. مکانیسم فشار کم حجم بالا جدیدترین فناوری سمپاش است که به اپراتورها اجازه می دهد بالاترین کیفیت پرداخت موجود در بازار را تجربه کنند.

رونیکس به طور ویژه 8604 را تولید کرد تا فشار را از اپراتور برداشته و عملیات رنگ آمیزی را سریعتر و آسان تر کند. به همین دلیل است که این یک اسپری رنگ شارژی دستی با استفاده آسان با وزن 1.1 کیلوگرمی است که بدون رد برس، سطح صافی را اعمال می کند.

یک دستگیره قابل تنظیم کنترل جریان بر روی ابزار قرار داده شده است تا به کاربر امکان می دهد خروجی مواد را با توجه به نیازهای برنامه افزایش و کاهش دهد. ماشه دارای یک دیمر است. با تنظیم این دیمر، کاربر می تواند ماشه را بر اساس نیاز مورد نظر خود بکشد. یک دکمه قفل در بالای ابزار تعبیه شده است تا نازل را از سایر قسمت های بدنه عایق کند.

طراحی سریع تفنگ تپانچه به تمیز کردن آسان کمک می کند. پیستوله شارژی می تواند عرض الگوی اسپری را تنظیم کند. این تفنگ تپانچه می تواند حداکثر جریان 600 میلی لیتر در دقیقه را از طریق حجم مخزن رنگ 1200 میلی لیتری خود اسپری کند.

یک چراغ LED 16 تا 20 ولت و 4 وات برای استفاده در فضاهای تاریک روی پیستوله شارژی قرار می گیرد و می توان آن را بر اساس زاویه ای که اسپری می کنید تنظیم کرد. توان دریافتی نور از این LED (Flux) 150-200LM و دمای رنگ همبسته آن (CCT) بین 7200-8000K (Kelvin) است.

شما می توانید با ریختن رنگ در مخزن رنگ پاش 8604 روی قطعات کار مورد نظر خود مانند دیوار، کف و غیره یک سطح صاف ایجاد کنید. ظرفیت این مخزن با حجم بالا 1200 میلی لیتر است. توجه داشته باشید که ویسکوزیته بیش از حد رنگ باعث برجستگی، برآمدگی، جریان کم یا عدم وجود مواد یا پوشش پوست پرتقال می شود. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که ویسکوزیته رنگی که در مخزن می ریزید از 50-60 دین در ثانیه تجاوز نمی کند. رونیکس دو فنجان ویسکوزیته را در جعبه قرار داد تا چگالی رنگ را بررسی کند.

سه نازل برنجی با اندازه های 1.0 میلی متر، 1.8 میلی متر و 2.5 میلی متر برای گزینه های بیشتر پاشش در سمپاش گنجانده شده است. تنظیمات نازل قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که پروژه های خود را با تنظیم درپوش هوا برای اسپری در حالت های افقی، عمودی یا گرد انجام دهید.

قیمت و خرید پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پیستوله برقی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیستوله شارژی رونیکس مدل 8604”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا