پیستوله برقی رونیکس 650 وات مدل 1365

  • توان: 650 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • حجم مخزن: 800 میلی لیتر
  • قطر نازل: 1.8/2.6 میلی متر
  • وزن: 2.7 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

2,150,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

شاید قبلاً سعی کرده اید کار رنگ خود را به تنهایی انجام دهید، اما نتیجه نهایی یک شکست بود. برای داشتن یک روکش صاف و یکنواخت بدون رد برس، باید ابزار مناسب را انتخاب کنید، به خصوص اگر مجهز به مکانیزم باشد که امکان انجام عملیات حرفه ای تری را فراهم می کند. پیستوله برقی رونیکس مدل 1365 دارای موتور قدرتمند 650 وات است که رنگ آمیزی بی عیب و نقص را به شما می دهد. این یک ابزار مفید و سبک وزن با تنظیمات نازل قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد کارهای نقاشی خود را بدون

شاید قبلاً سعی کرده اید کار رنگ خود را به تنهایی انجام دهید، اما نتیجه نهایی یک شکست بود. برای داشتن یک روکش صاف و یکنواخت بدون رد برس، باید ابزار مناسب را انتخاب کنید، به خصوص اگر مجهز به مکانیزم باشد که امکان انجام عملیات حرفه ای تری را فراهم می کند.

پیستوله برقی رونیکس مدل 1365 دارای موتور قدرتمند 650 وات است که رنگ آمیزی بی عیب و نقص را به شما می دهد. این یک ابزار مفید و سبک وزن با تنظیمات نازل قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد کارهای نقاشی خود را بدون زحمت انجام دهید. فقط باید درپوش هوا را تنظیم کنید تا در حالت های افقی، عمودی یا گرد پاشش کند.

لوازم جانبی این محصول عالی رونیکس، مانند نازل و تفنگ تپانچه آن، به راحتی متصل می شوند. 1365 از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده است که استفاده طولانی مدت قابل اعتماد را برای نقاشان تضمین می کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پیستوله رونیکس 650 وات مدل 1365 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پیستوله برقی رونیکس 650 وات مدل 1365

پیستوله برقی رونیکس مدل 1365 از مکانیزم رنگ آمیزی با حجم بالا و فشار کم برای عملیات نقاشی حرفه ای تر استفاده می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک رنگ پاش برقی با کاربری آسان هستید که سطحی صاف و بدون رد برس را اعمال کند، پیستوله برقی 1365 رونیکس همان چیزی است که نیاز دارید.

اسلحه اسپری برقی رونیکس مدل 1365 قابلیت حمل آسان تر و پوشش رنگ آمیزی یکنواخت را به شما می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار با کیفیت بالا به خواندن ادامه دهید.

پیستوله برقی رونیکس 1365 توسط یک موتور 650 وات تغذیه می شود که به پریز برق 220-240 ولت و 50-60 هرتز متصل می شود. موتور هوا را از طریق یک فیلتر هوای قابل تعویض در پشت می مکد تا کارآمدتر و بادوام تر باشد. مانند تمام قسمت های دیگر این رنگ پاش، تعویض فیلتر هوا بسیار آسان است.
مخزن رنگ با ظرفیت 800 میلی لیتر رونیکس 1365 استفاده از آن را برای پروژه های داخلی یا خارجی مانند نقاشی دیوارهای داخلی، صنایع دستی، نرده ها و حتی اشیاء تزئینی کوچک خانگی آسان می کند.
برای بهترین عملکرد، اطمینان حاصل کنید که حداکثر ویسکوزیته رنگ بیش از 60din/sec نیست. یک فنجان اندازه گیری ویسکوزیته در جعبه به همراه تفنگ وجود دارد تا در این مورد به شما کمک کند.

این تفنگ اسپری روی زمین فقط 2.7 کیلوگرم است که به راحتی قابل جابجایی و جابجایی در محل کار است. اندازه سبک و خوش دست این دستگاه و دسته و طراحی ارگونومیک بدنه آن به شما این امکان را می دهد که پروژه های سمپاشی طولانی مدت خود را با خستگی کمتری انجام دهید.
یکی از دغدغه های قابل توجه کاربران تفنگ اسپری تمیز کردن تفنگ تپانچه است. طراحی کاربرپسند تفنگ اسپری رونیکس 1365 شما را قادر می سازد تا اسلحه تپانچه را تا حد امکان کارآمد مونتاژ کنید. همچنین، تفنگ تپانچه به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا آن را با سرعت زیاد شستشو و تمیز کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ضروری این تفنگ اسپری برقی، کنترل جریان قابل تنظیم آن است. برای تنظیم خروجی رنگ به گونه ای که برای مصارف مختلف مانند لبه ها، گوشه ها، سطوح مختلف داخلی و پروژه های مختلف DIY قابل اجرا باشد، می توانید به راحتی از شستی کنترل جریان قابل تنظیم پیستوله برقی رونیکس 1365 استفاده کنید. حداکثر دبی که این تفنگ می تواند اسپری کند 800 میلی لیتر در دقیقه است.

برای داشتن گزینه های مختلف پاشش، پیستوله برقی رونیکس مدل 1365 دارای دو سایز نازل و سه الگوی اسپری مختلف افقی، عمودی و گرد، مجهز به دو نازل (1.8 میلی متر و 2.6 میلی متر) می باشد. یک نازل 1.8 میلی متری برای لاک زدن و آب بندی مناسب است، در حالی که نازل 2.6 میلی متری بهترین انتخاب برای رنگ های شیر و گچی است و همچنین برای رنگ های لاتکس عالی است.

پیستوله برقی رونیکس 1365 در جعبه رنگی رونیکس حاوی لوازم جانبی مختلف از جمله درپوش اندازه گیری ویسکوزیته، نازل، یک قطعه لوله اتصال و یک بند شانه بسته بندی شده است.

قیمت و خرید پیستوله برقی رونیکس 650 وات مدل 1365

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پیستوله برقی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیستوله برقی رونیکس 650 وات مدل 1365”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا