پیستوله برقی کرون 400 وات مدل CT31013

  • توان: 400 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • حجم مخزن: 900 میلی لیتر
  • قطر نازل: 2.5 میلی متر
  • وزن: 1.5 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

1,950,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

همانطور که از نام آن مشخص است، پیستوله برقی ابزاری قدرتمند برای پاشیدن رنگ یا هر مایع دیگری بر روی سطوح مختلف است. همچنین در مناطق صعب العبور که تفنگها کنترل دقیق کافی دارند بسیار موثر است. در نتیجه، دستیاران نقاش ساختمانی ایده آل هستند. آن‌ها همچنین می‌توانند روی مبلمان، کابینت و ماشین‌ها روکش صافی داشته باشند. پیستوله برقی کرون مدل CT-31013 یک پیستوله برقی با کیفیت بالا است که مخفف عبارت “حجم کم فشار بالا” است، مکانیزم رنگ آمیزی که امکان عملیات حرفه ای تری را فراهم می کند. این ابزار قدرتمند با ولتاژ 220-240 و منبع تغذیه قوی

همانطور که از نام آن مشخص است، پیستوله برقی ابزاری قدرتمند برای پاشیدن رنگ یا هر مایع دیگری بر روی سطوح مختلف است. همچنین در مناطق صعب العبور که تفنگها کنترل دقیق کافی دارند بسیار موثر است. در نتیجه، دستیاران نقاش ساختمانی ایده آل هستند. آن‌ها همچنین می‌توانند روی مبلمان، کابینت و ماشین‌ها روکش صافی داشته باشند.

پیستوله برقی کرون مدل CT-31013 یک پیستوله برقی با کیفیت بالا است که مخفف عبارت “حجم کم فشار بالا” است، مکانیزم رنگ آمیزی که امکان عملیات حرفه ای تری را فراهم می کند. این ابزار قدرتمند با ولتاژ 220-240 و منبع تغذیه قوی 400 وات کار می کند و آن را به گزینه ای مناسب برای رنگ آمیزی و رنگ آمیزی سطوح تبدیل می کند. این پیستوله برقی 400 واتی می تواند مخلوطی از رنگ و هوای تحت فشار را از نازل 2.5 میلی متری خود به طور یکنواخت روی بافت مورد نظر اسپری کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پیستوله کرون 400 وات مدل CT31013 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پیستوله برقی کرون 400 وات مدل CT31013

انتخاب بین تفنگ های اسپری مختلف تصمیم آسانی نیست. توضیحات مفصل پیستوله برقی کرون مدل CT-31013 400 وات و مشخصاتی که این ابزار برقی را به انتخابی عالی برای تمام کارهای سمپاشی شما تبدیل می کند در زیر ارائه شده است. پیستوله برقی کرون مدل CT-31013 قابلیت حمل آسان تر و پوشش رنگ آمیزی یکنواخت را به شما می دهد، همه با قیمت منصفانه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار با کیفیت بالا به خواندن ادامه دهید.
 
پیستوله برقی کرون CT-31013 دارای موتور قدرتمند با منبع تغذیه 400 وات و سیستم پاشش رنگ مطابق با استانداردهای CE اروپا می باشد. پیستوله برقی با مکانیزم رنگ آمیزی و یک رنگ پاش برقی با استفاده آسان کار می کند که یک روکش یکنواخت و صاف و بدون آثار قلم مو را اعمال می کند. برق این پیستوله برقی از طریق پریز برق 220-240 ولت تامین می شود. مخزن رنگ پلاستیکی آن دارای حجم 900 میلی لیتر است.

این پیستوله برقی که با وزن 1.5 کیلوگرم عرضه می شود، یک پیستوله برقی قدرتمند و پیشرفته به حساب می آید. قرار دادن یک دکمه کنترل جریان روی ابزار به شما این امکان را می دهد که به سرعت خروجی مواد را افزایش یا کاهش دهید تا جریان رنگ را مطابق با نیازهای پروژه / پوشش خود سفارشی کنید. طراحی ارگونومیک و رهش سریع تفنگ تپانچه به حمل راحت و تمیز کردن آسان کمک می کند. همچنین پنجره بازشو سریع فیلتر هوا را به سرعت تغییر می دهد. این ابزار همچنین دارای اهرم تنظیم عرض رنگ و سرعت سیال است.
 
این پیستوله برقی با طراحی منحصربفرد نازل در قسمت خروجی، امکان اسپری در سه حالت عمودی، افقی و حالت های گرد نازل را می توان به راحتی به این چهار اندازه تغییر داد.
 
پیستوله برقی کرون مدل CT-31013 در جعبه رنگ کرون شامل لیوان ویسکوزیته، سوزن تمیز کننده، سه نازل و برس تمیز کننده عرضه می شود. قطعات را می توان به سرعت باز و بسته کرد تا به خوبی تمیز شوند. این ویژگی ها این پیستوله برقی را برای کارهای بیرون و داخل ساختمان قابل استفاده می کند.

قیمت و خرید پیستوله برقی کرون 400 وات مدل CT31013

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پیستوله برقی
مشاهده انواع محصولات کرون


پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیستوله برقی کرون 400 وات مدل CT31013”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا