اتو لوله توسن مدل PWIB 7135

  • توان : 1350 وات
  • وزن دستگاه : 2.65 کیلوگرم
  • ولتاژ : 220 ولت
  • قابلیت تغییر دما : 340 – 0 درجه سانتیگراد
  • ترموستات : 16 آمپر
  • نوع لوله های قابل جوش : PP,PB,PE,PP-R,PE-X

ناموجود

قیمت محصول:​

2,299,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

لوله های سبز فلزات و پلی های محبوبی هستند که در لوله ها و تاسیسات لوله کشی استفاده می شوند. اما دستگاه اتو لوله چیست؟ دستگاه اتو لوله سبز یک اتصال بدون درز بین لوله های سبز ایجاد می کند. جوشکارهای دستی سوکت می توانند لوله ها و اتصالات PPR، PP، PE و PB را در اشکال و محدوده های کاری مختلف، مناسب برای عملکردهای مختلف، جوش دهند. دستگاه اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 یک ابزار جوشکاری کاربردی برای اتصال لوله ها و اتصالات می باشد. این کیت کامل بی عیب و نقص شامل یک صفحه گرمایش اضافی، دستکش

لوله های سبز فلزات و پلی های محبوبی هستند که در لوله ها و تاسیسات لوله کشی استفاده می شوند. اما دستگاه اتو لوله چیست؟ دستگاه اتو لوله سبز یک اتصال بدون درز بین لوله های سبز ایجاد می کند. جوشکارهای دستی سوکت می توانند لوله ها و اتصالات PPR، PP، PE و PB را در اشکال و محدوده های کاری مختلف، مناسب برای عملکردهای مختلف، جوش دهند. دستگاه اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 یک ابزار جوشکاری کاربردی برای اتصال لوله ها و اتصالات می باشد.

این کیت کامل بی عیب و نقص شامل یک صفحه گرمایش اضافی، دستکش ایمنی، متر، برش پی وی سی و یک آچار برای تامین هر چیزی که در حین جوشکاری نیاز دارید می باشد. این دستگاه جوش سوکتی با وزن 2.65 کیلوگرمی دارای یک سیستم حرارتی پیشرفته 2000 وات با دو عنصر قدرتمند است که منجر به گرمای بسیار یکنواخت در حین عملیات جوشکاری سوکت می شود. این دستگاه اتو لوله به طرز چشمگیری کارهای جوشکاری شما را آسان می کند.

اتو لوله توسن مدل PWIB 7135

دستگاه اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 با سیستم حرارتی پیشرفته 2000 واتی با دو عنصر قوی طراحی شده است تا در حین عملیات جوشکاری گرمای بسیار یکنواختی داشته باشد. با پریز برق 220-240 ولت و 50-60 هرتز کار می کند.

ترموستات: ترموستات آن 16 آمپر با دمای کاری 50 تا 300 درجه سانتیگراد است. همچنین می‌توانید با کنترل دستی دما، ابزار جوشکاری را با عملکردهای خود به راحتی تنظیم کنید.

عایق: یک عایق بین بدنه و صفحه گرمایش قرار می گیرد تا انتقال حرارت بین این دو قسمت به حداقل برسد و گرمای هدر رفته کاهش یابد.

سوکت: با محدوده لوله جوش 20 تا 40 میلی متر، صفحه گرمایش با پوشش تفلون اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 گرمایش یکنواخت را تضمین می کند و طول عمر بیشتری را فراهم می کند. سرهای قالب نچسب آن با رسانایی حرارتی یکنواخت و پایدار می تواند لوله های PB، PP، PPR، PE و سایر لوله های پلاستیکی را برای دستیابی به جوشکاری بدون درز ذوب کند.

صفحه گرمایش: صفحه گرمایش ضخیم و پهن شده دستگاه جوش توسن اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 می تواند گرما را برای مدت طولانی ذخیره کرده و کارایی ابزار را بهبود بخشد. بدن دستگاه اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 یک ابزار جوش 2.65 کیلوگرمی با طراحی ارگونومیک، با کیفیت بالا و دسته ضد لغزش است تا اپراتورها بتوانند به راحتی از ابزار استفاده کنند.

قیمت و خرید اتو لوله توسن مدل PWIB 7135

همان طور که در مقدمه توضیحات گفته شد. الکتروابزار یکی از بزرگترین فروشگاه و منابع ابزار آلات ، دارای ضمانت اصالت کالا میباشد. شما میتوانید با خرید این اتو لوله توسن مدل PWIB 7135 تجربه یکی از باکیفیت ترین خرید های خود را داشته باشید.

مشاهده انواع اتو لوله
مشاهده انواع محصولات توسن


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله توسن مدل PWIB 7135”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا