دریل رونیکس مدل 2114

  • مشاهده تمام محصولات دسته دریل ساده (دریل سبک)
  • مشاهده انواع دریل رونیکس
  • مشاهده همه ابزار رونیکس
  • دارای کلید گازی ضد غبار
  • طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه و دسته
  • سبک وزن و مناسب کار مداوم سوراخکاری و پیچ بند
  • مجهز به موتور پر قدرت و بادوام
  • دارای دکمه قفل کن در وضعیت روشن

ناموجود

قیمت محصول:​

1,020,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل رونیکس مدل 2114 دریل رونیکس مدل 2114 با وزن نسبتاً سبک خود و طراحی ارگونومی می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از قبیل فلزکاری، نجاری و … مورد استفاده قرار گیرد. سرعتی که شما در طول استفاده از این دریل می‌توانید بهره مند شوید مقداری بین 0 الی 2700(بر حسب دور در دقیقه) دارد.  بالشتک‌های صنعتی و همچنین آرمیچرهایی که بر اساس استانداردهایی همچون CE و توسط دستگاه‌های تماما اتوماتیک ساخته شده اند. در این دریل برای ارتقای دوام و ماندگاری به کار رفته شده است. سه نظام 10 میلی‌متری موجود در این دریل از برند چینی رونیکس، از نوع آچاری

دریل رونیکس مدل 2114

دریل رونیکس مدل 2114 با وزن نسبتاً سبک خود و طراحی ارگونومی می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از قبیل فلزکاری، نجاری و … مورد استفاده قرار گیرد. سرعتی که شما در طول استفاده از این دریل می‌توانید بهره مند شوید مقداری بین 0 الی 2700(بر حسب دور در دقیقه) دارد.

 بالشتک‌های صنعتی و همچنین آرمیچرهایی که بر اساس استانداردهایی همچون CE و توسط دستگاه‌های تماما اتوماتیک ساخته شده اند. در این دریل برای ارتقای دوام و ماندگاری به کار رفته شده است. سه نظام 10 میلی‌متری موجود در این دریل از برند چینی رونیکس، از نوع آچاری است.

قابلیت‌های دریل ساده رونیکس مدل 2114 برای استفاده راحت‌تر

تعبیه کلیدهای راست گرد و چپ گرد سهولت استفاده از این وسیله را برای کاربر دوچندان کرده است. قابلیت‌های موجود در این دریل برای استفاده آسان را می‌توان به موارد دیگری همچون طراحی ارگونومی، وزن پایین و … تعمیم داد. شما می‌توانید در حالتی که دستگاه روشن است از دکمه قفل کن آن استفاده کنید.

 

مشخصات دریل رونیکس مدل 2114

دریل رونیکس مدل 2114 یکی از محصولات شرکت رونیکس بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه سوراخکاری چوب، فلز و … بوده و بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

دریل رونیکس مدل 2114 دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت دریل رونیکس مدل 2114

قیمت دریل رونیکس مدل 2114 در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات رونیکس توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت دریل رونیکس مدل 2114 در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت قیمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته است مربوط به اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید دریل رونیکس مدل 2114

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید دریل رونیکس مدل 2114 نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعی نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد دریل رونیکس مدل 2114

دریل رونیکس مدل 2114 یک محصول در زمینه سوراخکاری چوب، فلز و … بوده که کاربردهای آن به شرح ذیل می باشد :

·         دریل ساده رونیکس مدل 2114 سبک بوده و مناسب فعالیت هایی همچون در و پنجره سازی

·         کناف کاری

·         نجاری و کابینت کاری

·         و سایر فعالیت هایی که به کار مداوم نیاز دارند.

 

مشاهده تمام محصولات دسته دریل ساده (دریل سبک)

مشاهده انواع دریل رونیکس

مشاهده همه ابزار رونیکس

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1400 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل رونیکس مدل 2114”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا