قیچی ورق بر دستی راست بر رونیکس مدل RH-3905

  • سایز قیچی: 10 اینچ
  • جنس تیغه: آلیاژ کروم-وانادیوم
  • تولید به روش سخت کاری و دارای مقاومت در برابر فشار
  • وزن: 400 گرم
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

445,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قیچی های ورق بر برای اولین بار برای برش ورق های فولادی شرکتی و سبک در ساخت هواپیما استفاده شد. این ابزار برای برش ورق های فلزی نازک مناسب است. قیچی های ورق بر (هواپیما) رونیکس RH-3905 ابزارهای قدرتمند برش دستی هستند که ورق های فلزی را در جهت عقربه های ساعت برش می دهند و کار با آن ها برای کاربران آسان است. از این قیچی برای برش ورق های فولادی نورد سرد با ضخامت 1.2 میلی متر و فولاد ضد زنگ با ضخامت 0.7 میلی متر استفاده می شود. استفاده از روکش لاستیکی ترموپلاستیک TPR در دسته های

قیچی های ورق بر برای اولین بار برای برش ورق های فولادی شرکتی و سبک در ساخت هواپیما استفاده شد. این ابزار برای برش ورق های فلزی نازک مناسب است. قیچی های ورق بر (هواپیما) رونیکس RH-3905 ابزارهای قدرتمند برش دستی هستند که ورق های فلزی را در جهت عقربه های ساعت برش می دهند و کار با آن ها برای کاربران آسان است. از این قیچی برای برش ورق های فولادی نورد سرد با ضخامت 1.2 میلی متر و فولاد ضد زنگ با ضخامت 0.7 میلی متر استفاده می شود.

استفاده از روکش لاستیکی ترموپلاستیک TPR در دسته های اسنیپ های هوایی راست برش RH-3905 این امکان را فراهم می کند تا ضمن کار ایمن، برش های دقیقی را با این ابزار انجام دهید. این قیچی ورق بر رونیکس را می توان با یک دست کار کرد و برای امنیت بیشتر با ابزار بسته شدن همراه است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این قیچی ورق بر دستی راست بر رونیکس مدل RH-3905 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

قیچی ورق بر دستی راست بر رونیکس مدل RH-3905

آیا می دانید قیچی های ورق بر راست دست برای چه مواردی استفاده می شود؟ برش های ورق بر با برش راست برای برش مستقیم و برای قوس های محکم به سمت راست طراحی شده اند. یک قیچی ورق بر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای خرید قیچی هواپیمای کاغذی باید به ویژگی های لبه، دسته، قفل و نوع استفاده از ابزار توجه کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های رونیکس RH-3905 می پردازیم.
 
این قیچی های حرفه ای ورق بر دارای طراحی فوق العاده ای هستند که می تواند با کنترل بای پس تیغه و به حداقل رساندن تا شدن و بریدگی ها از پارگی در انتهای برش ها جلوگیری کند. قدرت اهرم عالی کارایی تمام عملکردهای برش را افزایش می دهد و آنها را به ابزارهای دستی عالی تبدیل می کند.
 
قیچی های ورق بر رونیکس RH-3905 دارای تیغه فولادی کروم وانادیوم دندانه دار بادوام هستند که مهمترین ویژگی این قیچی ها محسوب می شود. تیغه های Cr-V نیز دوام و طول عمر را بهبود می بخشد.
 
این ابزار دستی همچنین دارای دسته راحت و ارگونومیک TPR است که نگه داشتن ایمن و برش دقیق را تضمین می کند.

قیمت و خرید قیچی ورق بر دستی راست بر رونیکس مدل RH-3905

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع قیچی ورق بر
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

دسته ارگونومیک ساخته شده از مواد TPR – مجهز به لبه های دندانه دار برای درگیر شدن با قطعه کار – دارای اهرم باکیفیت برای سهولت برش – دسترسی آسان و قفل کارکردن – طراحی فنر جاذب برای عملکرد سریع و دقیق

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی ورق بر دستی راست بر رونیکس مدل RH-3905”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا