قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904

  • سایز قیچی: 10 اینچ
  • جنس تیغه: آلیاژ کروم-وانادیوم
  • تولید به روش سخت کاری و دارای مقاومت در برابر فشار
  • وزن: 400 گرم
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

379,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 محصول شرکت توزیع ابزار رونیکس دارای دسته ارگونومیک است که مناسب جهت کاربرد صنعتی می باشد از مزایای این قیچی ورق بر میتوان به اهرم قوی جهت کاربری آسان اشاره نمود همچنین تیغه ساخته شده این قیچی ورق بر از جنس فولاد CR-V با کیفیت می باشد قیچی ورق بر بدلیل ساخته شدن از مواد با کیفیت دارای دوام و عمر طولانی نیز می باشد. ابزار دستی ایده آل برای برش فولاد سرد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، سایدینگ وینیل، مقوا و چرم، قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 برای

قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 محصول شرکت توزیع ابزار رونیکس دارای دسته ارگونومیک است که مناسب جهت کاربرد صنعتی می باشد از مزایای این قیچی ورق بر میتوان به اهرم قوی جهت کاربری آسان اشاره نمود همچنین تیغه ساخته شده این قیچی ورق بر از جنس فولاد CR-V با کیفیت می باشد قیچی ورق بر بدلیل ساخته شدن از مواد با کیفیت دارای دوام و عمر طولانی نیز می باشد.

ابزار دستی ایده آل برای برش فولاد سرد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، سایدینگ وینیل، مقوا و چرم، قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 برای تمام برش های مستقیم، راست و چپ مناسب است و دارای تیغه های فولادی Cr-V آهنگری و سخت شده برای بهبود عمر ابزار است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904

قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904 محصول شرکت توزیع ابزار رونیکس تیغه ساخته شده این قیچی ورق بر مستقیم از جنس فولاد CR-V با کیفیت می باشد قیچی ورق بر مستقیم بدلیل ساخته شدن از مواد با کیفیت دارای دوام و عمر طولانی نیز می باشد این قیچی دارای دسته ارگونومیک است که مناسب جهت کاربرد صنعتی می باشد از مزایای این قیچی ورق بر مستقیم میتوان به اهرم قوی جهت کاربری آسان اشاره نمود .

قیمت و خرید قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع قیچی ورق بر
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 400 کیلوگرم
برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

دسته ارگونومیک ساخته شده از مواد TPR – مجهز به لبه های دندانه دار برای درگیر شدن با قطعه کار – دارای اهرم باکیفیت برای سهولت برش – دسترسی آسان و قفل کارکردن – طراحی فنر جاذب برای عملکرد سریع و دقیق

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی ورق بر دستی مستقیم بر رونیکس مدل RH-3904”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا