کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک

  • جنس بدنه: چرم گاوی تبریز
  • سرپنجه از جنس فولاد آبکاری شده با مقاومت بالا
  • رویه محکم و با دوام ساخته شده از چرم گاوی
  • دارای کفی طبی آنتی باکتریال
  • زیره دو دانسیته پلی اورتان PU
  • تولیدات با کیفیت و کاربردی برند فرزین ساخت ایران

قیمت محصول:​

495,000 تومان

x

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک، یکی از بهترین گزینه های کفش ایمنی برای کارگران و کارمندان است. این کفش ایمنی با استفاده از مواد با کیفیت بالا و قابلیت بازیافت، به سرعت محبوبیت بسیاری را در بین کاربران پیدا کرده است. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم. کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک یکی از قابلیت های بارز کفش ایمنی فرزین، طرح اکولوژیک آن است. این کفش با استفاده از موادی که قابلیت بازیافت دارند و تولید

کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک، یکی از بهترین گزینه های کفش ایمنی برای کارگران و کارمندان است. این کفش ایمنی با استفاده از مواد با کیفیت بالا و قابلیت بازیافت، به سرعت محبوبیت بسیاری را در بین کاربران پیدا کرده است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک

یکی از قابلیت های بارز کفش ایمنی فرزین، طرح اکولوژیک آن است. این کفش با استفاده از موادی که قابلیت بازیافت دارند و تولید کمترین میزان آلاینده برای محیط زیست را دارند، تولید شده است. این کفش به طور کامل قابل بازیافت است و می توان آن را به محیط زیست برگرداند.

کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک، دارای طراحی زیبا و جذاب است. این کفش با استفاده از رویه ای از جنس چرم مصنوعی با کیفیت بالا، بهترین حمایت را برای پاهای کاربران خود فراهم می کند. همچنین، تکنولوژی رویه آن بسیار سبک و مقاوم بوده و در برابر سایش و ضربه مقاومت خوبی دارد.

این کفش، دارای کفی ایمنی است که با استفاده از موادی با قابلیت جذب ضربه بالا، حمایت مناسبی برای پای کاربرانش فراهم می کند. همچنین، کفش ایمنی فرزین دارای تکنولوژی ضد لغزش است که باعث کاهش خطر سقوط و صدمات ناشی از لغزش می شود.

این کفش، دارای بند بسته شونده و کمربند کفش است که قابلیت تنظیم را برای کاربرانش فراهم می کند. همچنین، دارای قابلیت ضد آب است که باعث می شود کفش در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی داشته باشد.

با توجه به تمامی ویژگی های کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک، می توان گفت که این کفش یکی از بهترین گزینه های کفش ایمنی برای کاربران است. این کفش با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی مناسب، بهترین حمایت را برای پاهای کاربرانش فراهم می کند و به محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد می کند.

قیمت و خرید کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع کفش کار


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش ایمنی فرزین طرح اکولوژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا