انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602

  • سایز انبر: 10 اینچ
  • وزن: 500 گرم
  • نوع سری: 2.4 تا 4.8 میلی متر
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

699,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 ابزار تازه طراحی شده ما برای عملکرد بهتر در دستان حرفه ای یا آماتور است. هر 3 نوع پرچ از جمله آلومینیوم، فولاد و فولاد ضد زنگ را می توان به راحتی با این ابزار دستی حرفه ای کار کرد. از نظر ارگونومی و به طور خاص برای کار با 2/4 تا 4/8 اینچ طراحی شده است. پرچ برای کارهای پرچکاری همه منظوره. ساختار فولادی گرم فورج آن را به ابزار دستی کاملاً قوی و مقاوم برای رسیدن به حداکثر دوام تبدیل کرده است. پرچ دستی و سنگین رونیکس RH-1602 ما اتصالات قابل حمل را

انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 ابزار تازه طراحی شده ما برای عملکرد بهتر در دستان حرفه ای یا آماتور است. هر 3 نوع پرچ از جمله آلومینیوم، فولاد و فولاد ضد زنگ را می توان به راحتی با این ابزار دستی حرفه ای کار کرد. از نظر ارگونومی و به طور خاص برای کار با 2/4 تا 4/8 اینچ طراحی شده است. پرچ برای کارهای پرچکاری همه منظوره. ساختار فولادی گرم فورج آن را به ابزار دستی کاملاً قوی و مقاوم برای رسیدن به حداکثر دوام تبدیل کرده است. پرچ دستی و سنگین رونیکس RH-1602 ما اتصالات قابل حمل را فراهم می کند و با 4 سر قابل تعویض عرضه می شود تا هر آنچه را که برای پرچ کردن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602

انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 به گونه ای طراحی شده است که برای هر کاربری با هر سطحی از مهارت ها ایده آل باشد. سیستم پرچ موجود در آن، بارگیری و خروج آسان پرچ ها را دارد. بینی کشیده آن کار بر روی هر برنامه ای را آسان تر می کند، به خصوص در مکان های صعب العبور. این می تواند به یک ابزار عالی در جعبه ابزار شما برای اهداف عمومی پرچین، مانند آبچکان، مبلمان و کارهای بوم تبدیل شود. پرچ حرفه ای دستی RH-1602 می تواند هر سه نوع پرچ آلومینیومی، فولادی و فولادی ضد زنگ را مدیریت کند. این ابزار پرچ دستی و سنگین طراحی شده توسط رونیکس امکان اتصال قابل حمل را فراهم می کند و با 4 سر قابل تعویض شامل 2.4، 3.2، 4.0 و 4.8 میلی متر ساخته و عرضه می شود. با کمک این لوازم جانبی و کیفیت برتر انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 هر آنچه که برای عملیات پرچ کاری نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می گیرد. این به طور خاص برای کار با پرچ های 2/4 اینچ تا 4/8 اینچ برای اهداف عمومی پرچین طراحی شده است.

انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 دارای طراحی ارگونومیک بوده و ساختار آن از فولاد فورج گرم برای دوام مطلق ساخته شده است. طراحی جدید Super آن به شما امکان می دهد عملکرد بهتری داشته باشید. بیایید در مورد طراحی انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 بیشتر بدانیم. طراحی ارگونومیک دسته با بازوی بلند نیروی کافی برای پرچ کردن مهره بدون هیچ مشکلی ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگیره با پوشش PVC با کیفیت بالا، دسته را ضد لغزش می کند و سهولت و راحتی را برای کاربران فراهم می کند. علاوه بر این، پرچ دستی رونیکس RH-1602 مجهز به یک دسته فنری است که بارگیری پرچ ها را ساده می کند و همچنین دستگیره مقاوم در برابر لغزش برای قرار دادن دقیق پرچ ها کمک می کند.

این یک هدف در جعبه ابزار شما دارد. اما ویژگی های زیادی وجود دارد که باعث می شود این پرچ دستی شگفت انگیز برای شما در محل کارتان ضروری باشد. مواد، طراحی، مکانیزم و ارگونومی همه برای یک هدف جمع آوری شده اند و آن راحتی و رضایت شماست. انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602 می تواند انتخاب ایده آل شما برای عملیات پرچ کاری باشد.

قیمت و خرید انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر پرچ
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 500 کیلوگرم
سایز انبر

برند

جنس دسته

وزن

توضیحات تکمیلی

مناسب پرچ تا سایز 5 میلیمتر

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر پرچ رونیکس سوپر مدل RH-1602”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا