انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606

  • سایز انبر: 10.5 اینچ
  • وزن: 250 گرم
  • نوع سری: 2.4 تا 4.8 میلی متر
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ یعنی آلومینیوم و A4
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

399,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

رونیکس RH-1606 یک انبر پرچ است که از آلومینیوم و A4 ساخته شده است. همه پرچ های دستی دارای نازل های مختلفی هستند که بسته به کار می توان آنها را تغییر داد. رونیکس RH-1606 قابلیت نصب نازل های 2.4 میلی متری، 3.2 میلی متری، 4 میلی متری و 4.8 میلی متری را دارد. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم. انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606 انبر پرچ رونیکس مدل RH-1606 برای کار با پرچ

رونیکس RH-1606 یک انبر پرچ است که از آلومینیوم و A4 ساخته شده است. همه پرچ های دستی دارای نازل های مختلفی هستند که بسته به کار می توان آنها را تغییر داد. رونیکس RH-1606 قابلیت نصب نازل های 2.4 میلی متری، 3.2 میلی متری، 4 میلی متری و 4.8 میلی متری را دارد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606

انبر پرچ رونیکس مدل RH-1606 برای کار با پرچ های 2.4، 3.2، 4.0 و 4.8 میلی متری برای کارهای پرچ کاری عمومی طراحی شده است. بنابراین، 4 پرچ روی دسته ذخیره می شود. و با کمک یک آچار می توانید پرچ ها را سفت یا شل کنید و با آنها شروع به کار کنید. این انبر پرچ با ویژگی های سیستم پرچ، بارگیری و پرتاب را آسان تر می کند. انبر پرچ رونیکس مدل RH-1606 با ساختار فولادی بادوام و مستحکم، دسته بازوی بلند ارگونومیک، دستگیره پوشیده از PVC برای پرچ کردن کاملا ایده آل است. این انبر پرچ شامل 4 قطعه دماغه قابل تعویض است، دماغه کشیده کار را در مکان‌های صعب العبور آسان‌تر می‌کند و ابزاری عالی برای کارهای پرچ‌کاری عمومی مانند ناودان، مبلمان و کارهای بوم است. انبر پرچ رونیکس مدل RH-1606 مجهز به فک های عملیات حرارتی برای طول عمر بیشتر و کارایی بیشتر است. دسته فنری برای پرتاب خودکار سنبه طراحی شده است. دسته فنری بارگیری پرچ ها را ساده می کند و برای قرار دادن دقیق پرچ ها یک دسته مقاوم در برابر لغزش دارد. دستگیره با پوشش PVC با کیفیت بالا، آن را ضد لغزش می کند و سهولت و راحتی را برای کاربران فراهم می کند. دست های شما دیگر عذاب نمی کشد!

انبر پرچ رونیکس RH-1606 دارای طراحی دسته بازوی بلند ارگونومیک است که نیروی کافی برای پرچ کردن مهره را بدون هیچ مشکلی ارائه می دهد. یک آچار در کارت حباب دار برای کمک به شل یا سفت کردن پرچ ها وجود دارد.

برای اینکه بفهمید انبر پرچ چگونه کار می کند، باید بدانید که انبر پرچ چیست. انبر پرچ رونیکس RH-1606 دو ماده را با نیروی گیره نگه می دارد. یک پرچ به ابزاری نیاز دارد که سر پرچ را روی سطح نصب فشرده نگه دارد و در عین حال سنبه را از آن دور کند. رونیکس RH-1606 با 4 پرچ مختلف برای کارهای پرچکاری عمومی ایده آل است. قبل از خرید یکی از این پرچ های دستی، اهدافی را که می خواهید با این ابزار به دست آورید، در نظر بگیرید.

قیمت و خرید انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر پرچ
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 250 کیلوگرم
سایز انبر

برند

جنس دسته

وزن

توضیحات تکمیلی

به همراه آچار تعویض سری

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر پرچ رونیکس دینو مدل RH-1606”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا