دسته جغجغه 1/2 رونیکس مدل 2631

  • سایز: 1.2 اینچ
  • نوع: 12 پر
  • مکانیزم جغجغه: 72 دندانه
  • جنس سری دسته: کروم وانادیوم
  • شکل دسته: منحنی

ناموجود

قیمت محصول:​

668,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دسته جغجغه ای در مقایسه با سایر دسته ها یک مزیت اضافی دارد. این اجازه می دهد تا اتصالات با رفت و برگشت بدون قطع و وصل مجدد اتصال برای ادامه چرخش باز یا بسته شوند. آچار دسته جغجغه رونیکس 1/2 اینچ با اندازه درایو ½ اینچی آن برای کاربردهای مختلف ایده آل است و برای کار بر روی اتومبیل، دوچرخه، موتور و سایر وسایل مناسب است. دسته جغجغه رونیکس خمیده 1/2 اینچ با ساختار فولادی کروم وانادیوم سخت شده آن که استحکام و دوام را تضمین می کند برای اتصال به آچار جعبه ای طراحی شده است. روکش کرومی

دسته جغجغه ای در مقایسه با سایر دسته ها یک مزیت اضافی دارد. این اجازه می دهد تا اتصالات با رفت و برگشت بدون قطع و وصل مجدد اتصال برای ادامه چرخش باز یا بسته شوند. آچار دسته جغجغه رونیکس 1/2 اینچ با اندازه درایو ½ اینچی آن برای کاربردهای مختلف ایده آل است و برای کار بر روی اتومبیل، دوچرخه، موتور و سایر وسایل مناسب است. دسته جغجغه رونیکس خمیده 1/2 اینچ با ساختار فولادی کروم وانادیوم سخت شده آن که استحکام و دوام را تضمین می کند برای اتصال به آچار جعبه ای طراحی شده است. روکش کرومی مشکی آن برای محافظت در برابر خوردگی و ظاهری جذاب است. قبل از خرید دسته جغجغه باید تعداد دندان ها را در نظر بگیرید. اگر کار در مناطق صعب العبور و فضاهای محدود اولویت شماست، جغجغه ای با ۷۲ دندان یا بیشتر انتخاب کنید. انتخاب ابزار مناسب کلید تکمیل کار شما بدون آسیب رساندن به جغجغه یا ایجاد صدمات شخصی است. دسته جغجغه رونیکس خمیده 1/2 اینچ، با مکانیزم جغجغه 72 دندانه، سهولت حرکت 5 درجه را برای چرخاندن بست ها و عملکرد بهتر ارائه می دهد.

آچار دسته جغجغه 1/2 رونیکس مدل 2631

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین محصولات شرکت رونیکس بوده. زیرا با طراحی ارگونومیک خود و قدرت و توانایی بالا در کار توانسته اکثر مشتریان را به سمت خود گرایش دهد. آچار دسته جغجغه رونیکس مدل 2631 با مکانیزم ضامن دار 72 دندانی برای ارائه سهولت حرکت 5 درجه برای چرخاندن بست ها شناخته شده است. همچنین با فولاد کروم وانادیوم سخت شده است که استحکام و دوام ابزار را در طول عملیات های مختلف سخت تضمین می کند. آچار دسته جغجغه رونیکس مدل 2631 سایز 1/2 اینچی برای بسیاری از قطعات یا سوکت های پیچ گوشتی بسیار مناسب است، بنابراین می توان از آن برای راه اندازی انواع مختلف پیچ استفاده کرد. علاوه بر این، سختی بالا، چقرمگی عالی و طرز کار خوب، بسیار محکم و بادوام برای استفاده است. همچنین از روکش کروم روشن و تمام لهستانی بهره می برد که به راحتی پاک می شود و در برابر خوردگی مقاومت می کند. علاوه بر این، اگر انتظار دارید بهترین عملکرد بهتر را داشته باشید، می توانید کاملاً روی آچار دسته جغجغه رونیکس مدل 2631 حساب کنید، زیرا از مکانیزم ضامن دار دقیقاً ماشینکاری شده بهره می برد. جدای از آن، آچار دسته ضامن دار رونیکس مدل 2631 برای کاربردهای مختلف کاملا ایده آل است و برای کار بر روی ماشین، دوچرخه، مکانیک موتور و سایر لوازم خانگی مناسب است. این ابزار با کیفیت بالا که در تایوان ساخته شده است با مشخصات استاندارد ASME و ANSI مطابقت دارد یا از آن فراتر می رود. دسته نرم TPR نیز برای استفاده بسیار آسان و راحت است. به طور خلاصه، اگر به دنبال یک ابزار کاربردی عالی در خانه، گاراژ، کارگاه برای کارگران فلز، چوب، سازندگان، تکنسین ها و غیره با عملکرد فوق العاده آچار دسته ضامن دار رونیکس 2631 یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید به راحتی نمی توان نادیده گرفت.

قیمت و خرید آچار دسته جغجغه 1/2 رونیکس مدل 2631

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع دسته جغجغه
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

اقلام همراه

توضیحات تکمیلی

طراحی ارگونومیک دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دسته جغجغه 1/2 رونیکس مدل 2631”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا