اره عمود بر مشتی رونیکس مدل 4101

  • مجهز به موتور قدرتمند 550 وات
  • با قابلیت برش تا عمق 65 میلی‌متر در چوب و 6 میلی‌متر در فلز
  • دارای وزن سبک و طراحی کاربردی جهت راحتی بیشتر حین کار
  • مجهز به دیمر با قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت مختلف
  • عملکرد برش مورب در 3 زاویه متفاوت برای تنوع کاری

ناموجود

قیمت محصول:​

1,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اره متقاطع (اره خنثی) هر اره ای است که برای برش چوب عمود بر دانه چوب طراحی شده است. اره‌های متقاطع ممکن است کوچک یا بزرگ باشند، با دندانه‌های کوچک نزدیک به هم برای کارهای ظریف مانند نجاری یا بزرگ برای کارهای درشت مانند کنده کردن چوب، و می‌توانند ابزار دستی یا ابزار برقی باشند. ما در الکترو ابزار حاضریم تا بهترین برند های اره های عمود بر برقی و دستی را به شما معرفی کرده و اطمینان شما را بابت یک خرید خوب جلب کنیم. اگر به دنبال بهترین و پرکاربردترین محصول اره عمود بر هستید ما یه شما

اره متقاطع (اره خنثی) هر اره ای است که برای برش چوب عمود بر دانه چوب طراحی شده است. اره‌های متقاطع ممکن است کوچک یا بزرگ باشند، با دندانه‌های کوچک نزدیک به هم برای کارهای ظریف مانند نجاری یا بزرگ برای کارهای درشت مانند کنده کردن چوب، و می‌توانند ابزار دستی یا ابزار برقی باشند. ما در الکترو ابزار حاضریم تا بهترین برند های اره های عمود بر برقی و دستی را به شما معرفی کرده و اطمینان شما را بابت یک خرید خوب جلب کنیم.

اگر به دنبال بهترین و پرکاربردترین محصول اره عمود بر هستید ما یه شما اره عمودبر مشتی رونیکس مدل 4101 را به شما معرفی میکنیم.

اره عمودبر مشتی رونیکس مدل 4101

منبع تغذیه این اره عموبر برق بوده و دارای حفاظ برای امنیت بیشتر میباشد. وزن و حجم این محصول بسیار پایین بوده و شما میتوانید به راحتی ازین اره عمودبر برای انجام برش های دقیق و منظم خود استفاده کنید.

دارای کفی فلزی مستحکم و قدرتمند و قابل تنظیم برای برش با زوایای 0، 15، 30 و 45 درجه میباشد تا بتوانید در هر زاویه ای برش دلخواه خود را انجام دهید. مناسب برای برش چوب و برش ام‌ دی ‌اف و حتی برش فلز به طوری که ظرفیت برش در چوب و ام دی اف آن 65 میلی‌متر و ظرفیت برش در فلز آن نزدیک به 6 میلی متر بوده.

اره عموبر رونیکس مدل 4101 دارای سرعت حرکت آزاد تا 3000 دور میباشد. توان آن 550 وات و اندازه تیغه آن 30×14×30 سانتی‌متر تا بتوانید به راحتی از استفاده از آن لذت ببرید.

قیمت و خرید اره عمودبر مشتی رونیکس مدل 4101

همان طور که در مقدمه توضیحات گفته شد. الکتروابزار یکی از بزرگترین فروشگاه و منابع ابزار آلات ، دارای ضمانت اصالت کالا میباشد. شما میتوانید با خرید این اره عمودبر رونیکس مدل 4101 تجربه یکی از باکیفیت ترین خرید های خود را داشته باشید.

مشاهده انواع اره عمود بر
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره عمود بر مشتی رونیکس مدل 4101”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا