اور فرز کرون مدل CT11001

  • توان: 2100 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 23000 دور بر دقیقه
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • حداکثر عمق برش: 60 میلی متر
  • مجهز به کلید گازی , کلید قفل کن و عایق دوبل

ناموجود

قیمت محصول:​

4,850,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

آیا تا به حال به دلیل نبود ابزار برقی مورد نیاز کار با چوب گیر کرده اید؟ نه، قرض گرفتن ابزار از همسایه دیگر تنها انتخاب نیست. خرید اور فرز کرون مدل CT11001 در طیف وسیعی از کاربردها به شما کمک خواهد کرد. موتور فوق العاده 2100 واتی آن که با ولتاژ 220 ولت و سرعت در حرکت آزاد 23000 RPM کار می کند، احتمالاً آن را بهترین دستیار شما در محل کار شما خواهد کرد. پایه پلاستیکی بدون لغزش آن به محافظت از پایه فرورفتگی و لغزش صاف روی سطح کمک می کند. فقط با استفاده از این ابزار

آیا تا به حال به دلیل نبود ابزار برقی مورد نیاز کار با چوب گیر کرده اید؟ نه، قرض گرفتن ابزار از همسایه دیگر تنها انتخاب نیست. خرید اور فرز کرون مدل CT11001 در طیف وسیعی از کاربردها به شما کمک خواهد کرد. موتور فوق العاده 2100 واتی آن که با ولتاژ 220 ولت و سرعت در حرکت آزاد 23000 RPM کار می کند، احتمالاً آن را بهترین دستیار شما در محل کار شما خواهد کرد. پایه پلاستیکی بدون لغزش آن به محافظت از پایه فرورفتگی و لغزش صاف روی سطح کمک می کند. فقط با استفاده از این ابزار برقی قدرتمند و در عین حال به راحتی می توانید لبه سازی، برش شکاف و موارد دیگر را انجام دهید. اگر از علاقه‌مندان به کارهای چوبی هستید و همیشه به ابزار جدیدی برای برآورده کردن خواسته‌های جدید خود نیاز دارید، اور فرز کرون CT11001 با موتور قوی 2100 واتی خود به شما کمک می‌کند تا به شما کمک کند تا در قسمت‌های دقیق، قالب‌بندی لبه‌ها، برش شکاف و پیرایش لمینت به شما کمک کند. سیستم قفل اسپیندل و سیستم تنظیم عمق برش آن ایمنی و تنوع را همزمان برای شما به ارمغان می آورد!

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این اور فرز کرون مدل CT11001 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

اور فرز کرون مدل CT11001

موتور 2100 وات اور فرز کرون مدل CT11001، 2100 وات، 220 ولت برای انجام تمام کارهای بلند کردن سنگین و طیف وسیعی از کارهای نجاری در نظر گرفته شده است. حتی روی چوب‌های سخت، این ماشین با راندمان با سرعت بالا تا 22000 دور در دقیقه را برای سریع‌ترین و تمیزترین برش‌ها فراهم می‌کند. سرعت آن 23000 RPM است و به اپراتورها اجازه می دهد تا از این تجهیزات قدرتمند برای کارهای مختلف با سرعت خود استفاده کنند. همچنین دارای یک دیمر است تا بتوانید سرعت ابزار برقی خود را کنترل کنید. به دلیل موتور قوی آن، ممکن است برای کارهای مختلفی مانند شیار کردن دقیق بیت، قالب بندی لبه ها، برش شکاف و برش لمینت استفاده شود.

پس از وصل کردن اور فرز CT11001 کرون، 2100 وات، 220 ولت و روشن کردن آن، ماجراجویی نجاری خود را آغاز کنید. به همین راحتی و روان شروع می شود. در واقع این یکی از مزایای ویژگی شروع نرم آن است! جا ابزار این ابزار برقی فوق العاده است، به دلیل سیستم قفل اسپیندل، می توانید بیت های خود را به طور ایمن تغییر دهید یا جایگزین کنید. این کولت برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است، بنابراین در استفاده از آن برای طیف وسیعی از کارها مشکلی نخواهید داشت.

برای کارکردن با چنین ابزار برقی قدرتمندی برای کارهای چوبی خود به یک ابزار فوق العاده سبک نیاز دارید تا نیازی به تلاش بیش از حد دست نداشته باشید. در نتیجه، اور فرز کرون مدل CT11001، 2100 وات، 220 ولت با بدنه 5 کیلوگرمی انتخابی عالی خواهد بود. محفظه آلومینیومی عالی آن باعث سبکی و همچنین طول عمر و دقت آن می شود. صفحه پایه آلومینیومی دایکاست و فنرهای فولادی این ابزار کشویی ساده را فراهم می کند و عملکرد تنظیم عمق ابزار برقی را افزایش می دهد. برای کار در اعماق مختلف، می‌توانید از مکانیسم تنظیم عمق برش آن نیز استفاده کنید و در آن زمان است که می‌توانید تمام کارهای نجاری خود را به سرعت و به طور کامل انجام دهید. با وجود سبکی هر ابزار برقی، گاهی اوقات اپراتورها در طول کار طولانی احساس ناراحتی می کنند. تیم کرون یا با استفاده از دستگیره های نرم لاستیکی برای ایجاد سهولت، تعادل و کنترل عالی به این فکر کرده اند. پایه پلاستیکی بدون حاشیه نیز قابل تغییر است و آماده حفظ پایه غوطه وری است در حالی که امکان لغزش سطح صاف را فراهم می کند. یک پوشش پلاستیکی گرد و غبار بر روی اور فرز کرون CT11001 به دلایل ایمنی مانند بیرون ریختن خرده چوب و خطرات احتمالی آن نصب شده است. با توقف سه سطح آن، می توانید از اور فرز کرون CT11001 برای هر کار نجاری استفاده کنید. مکانیزم قفل پایه به شما این امکان را می دهد که در صورت لزوم به راحتی و به سرعت پایه خود را محکم کنید. شما مسئول همه چیز خواهید بود!

اور فرز کرون مدل CT11001 تا زمانی که تصمیم بگیرید برای کمک تماس بگیرید، در جعبه رنگی کرون خود باقی می ماند! در آن زمان است که این ابزار به همراه دو آچار کمکی، آستین و پیچ و مهره، قیچی تریم روتر، محافظ پلاستیکی گرد و غبار، راهنمای اصلاح، راهنمای قالب و نگهدارنده راهنما، به کمک شما می آیند!

قیمت و خرید اور فرز کرون مدل CT11001

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع اور فرز
مشاهده انواع محصولات کرون


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اور فرز کرون مدل CT11001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا