تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450

  • نیروی کار: 400 ژول
  • وزن: 3900 گرم
  • سایز میخ قابل پشتیبانی: M6 تا M20
  • گارانتی 12 ماهه رونیکس و سلامت فیزیکی کالا
  • دارای عینک ایمنی، 5 حلقه توقف، برس فولادی گرد، برس فولادی دسته چوب، میله فولادی، اسپری روان کننده زنگ زدگی، حوله تمیز

ناموجود

قیمت محصول:​

8,650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

میحکوب بادی، دستگاهی برای کوبش میخ با دقت و سرعت بالاست. از این دستگاه برای ساخت و نصب انواع درب چوبی، پنجره، کابینت، پارکت و… استفاده می‏‌شود. در ادامه به بررسی کامل تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450 می‌پردازیم. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم. تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450 کالیبر در دستگاه‏‌ها به معنی قطر داخلی لوله دستگاه یا قطر خارجی میخی است که دستگاه میخکوب شلیک می‏‌کند. کالیبر معمولا به میلی‏متر بیان می‏‌شود. دستگاه تفنگ میخکوب

میحکوب بادی، دستگاهی برای کوبش میخ با دقت و سرعت بالاست. از این دستگاه برای ساخت و نصب انواع درب چوبی، پنجره، کابینت، پارکت و… استفاده می‏‌شود. در ادامه به بررسی کامل تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450 می‌پردازیم.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450

کالیبر در دستگاه‏‌ها به معنی قطر داخلی لوله دستگاه یا قطر خارجی میخی است که دستگاه میخکوب شلیک می‏‌کند. کالیبر معمولا به میلی‏متر بیان می‏‌شود. دستگاه تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450، یک دستگاه جهت کوبش دقیق است. اگر میخ در دستگاه گیر کند، با باز کردن قسمت جلویی میخکوب، می‏‌توانید میخ را در بیاورید.

میزان فشار در دستگاه، به معنای نیرویی است که دستگاه بر قطعه کار وارد می‏‌کند. این شاخص با psi یا پوند بر اینچ مربع شناخته می‌‏شود. تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450، با فشاری معادل 75 الی 100 پوند بر اینچ مربع، دستگاهی کارآمد برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی است.

بدنه‏‌ی دستگاه تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450، از جنس آلیاژی سخت‏کاری شده و پیستون از جنس آلومینیوم است که منجر به افزایش طول عمر میخکوب می‌‏شود. دسته‏ ارگونومیک و مطابق با ساختار دست است و بر روی آن لاستیکی ضد تعریق نصب شده که از لیز خوردن دستگاه جلوگیری می‏‌کند.

100 عدد میخ با سایزهای M6 الی M20 میلیمتر در خشاب این میخکوب فوق‌ العاده جای می‌‏شود. به علت طراحی خاص خشاب، تعداد میخ باقیمانده قابل مشاهده است.

از ماهی یک‌بار تا هفته‌‏ای یک‌بار، بر اساس میزان استفاده  از میخکوب، باید روغن‏کاری کنید. از قسمت کوپلینگ یا محل اتصال شلنگ به دستگاه، دو الی سه قطره روغن وارد دستگاه کنید و دستگاه را عمودی بگذارید که روغن در دستگاه پخش شود.

قیمت و خرید تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع میخکوب بادی


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 3900 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

دارای عینک ایمنی، 5 حلقه توقف، برس فولادی گرد، برس فولادی دسته چوب، میله فولادی، اسپری روان کننده زنگ زدگی، حوله تمیز

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تفنگ میخکوب رونیکس مدل RH-0450”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا