میخکوب برقی رونیکس مدل 7530

  • طول کابل برق: 180 سانتی متر
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • طول میخ قابل پشتیبانی: تا 30 میلی متر
  • توان: 50 وات
  • ظرفیت خشاب: 100 عدد میخ
  • وزن: 1.20 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

1,850,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 یک میخکوب تخصصی است که به طور خاص برای کاربردهای چوبی دقیق طراحی شده است و می تواند برای پروژه های حرفه ای و DIY استفاده شود. برای ارائه بالاترین عملکرد، میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 مجهز به یک موتور برقی 50 واتی است که امکان رانندگی 20 شلیک در دقیقه را فراهم می کند. به لطف دماغه لاستیکی بدون ضایعات آن، می توان با این ابزار برقی دستی، یک روکش دقیق و کامل به دست آورد.میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 50 وات برای کاربردهای مختلف از جمله پروژه های DIY، کارهای دستی چوبی، تعمیرات

میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 یک میخکوب تخصصی است که به طور خاص برای کاربردهای چوبی دقیق طراحی شده است و می تواند برای پروژه های حرفه ای و DIY استفاده شود. برای ارائه بالاترین عملکرد، میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 مجهز به یک موتور برقی 50 واتی است که امکان رانندگی 20 شلیک در دقیقه را فراهم می کند. به لطف دماغه لاستیکی بدون ضایعات آن، می توان با این ابزار برقی دستی، یک روکش دقیق و کامل به دست آورد.
میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 50 وات برای کاربردهای مختلف از جمله پروژه های DIY، کارهای دستی چوبی، تعمیرات عمومی، نصب ورقه های عایق، و چسباندن تریم های سبک وزن و غیره ایده آل است. می توانید میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 50 واتی را با 400 عدد میخ اضافی در جعبه آن تهیه کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

میخکوب برقی رونیکس مدل 7530

یک میخکوب برقی قدرتمند، ایده آل برای استفاده حرفه ای و عملیات دقیق. میخکوب برقی رونیکس مدل 7530 با داشتن قطعات مستحکم و ساخت با کیفیت، عمر کاری طولانی تری را ارائه می دهد، حتی زمانی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و به ویژه هنگامی که برای کارهای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان یا انواع دیگر پارچه، فرش، چرم یا منسوجات حساس تر استفاده می شود، موثر است. صفحه جلویی قابل جابجایی اجازه می دهد تا به سرعت از مرباها مراقبت شود در حالی که یک سیم 3.5 متری دسترسی و کارایی را افزایش می دهد.

میخکوب برقی رونیکس 7530 برای افرادی طراحی شده است که برای بسیاری از پروژه های سبک DIY کیفیت ایده آل را خواهان هستند. بدون نیاز به کمپرسور و دارای مکانیزم آزادسازی سریع و یک دسته ارگونومیک برای استفاده راحت است. کیت شامل یک میخکوب برقی رونیکس، 400 عدد میخ است. این دستگاه همه کاره می تواند به عنوان میخکوب برای اتمام برخی از پروژه ها مانند قفسه بندی، نصب قالب بندی و غیره عمل کند.

قیمت و خرید میخکوب برقی رونیکس مدل 7530

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع میخکوب و منگنه کوب
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1200 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توضیحات تکمیلی

400 عدد میخ

گارانتی

پرسش و پاسخ

1 دیدگاه برای میخکوب برقی رونیکس مدل 7530

  1. صدیقه حمیدی

    میخکوب برقی

    اگر بخوام میخکوب برقی بخرم رونیکسش بهتره یا ماکیتا؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا