مینی فرز توسن مدل 3384A

  • دارای موتور بسیار قوی 1200 واتی
  • قابلیت رسیدن به 11000 دور بر دقیقه
  • دارای قاب محافظ کاربر
  • قابلیت تعویض آسان صفحه
  • قابلیت نصب انواع صفحات 115 میلی‌متری
  • مجهز به قفل سوئیچ برای کار وداوم با دستگاه

ناموجود

قیمت محصول:​

2,050,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز توسن مدل 3384A مینی فرز توسن مدل 3384A دستگاهی بسیار کاربردی است و یکی از ابزار آلات برقی محسوب می شود که توسط شرکت توسن یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار که در زمینه تولید ابزار آلات فعالیت می کند تامین می گردد، این شرکت محصولات با کیفیت مختلفی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد و این دستگاه یکی از محصولات کاربردی این برند می باشد. مینی سنگ توسن مدل 3384A به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند، به یکی از پر طرفدارترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده اند. از این

مینی فرز توسن مدل 3384A

مینی فرز توسن مدل 3384A دستگاهی بسیار کاربردی است و یکی از ابزار آلات برقی محسوب می شود که توسط شرکت توسن یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار که در زمینه تولید ابزار آلات فعالیت می کند تامین می گردد، این شرکت محصولات با کیفیت مختلفی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد و این دستگاه یکی از محصولات کاربردی این برند می باشد.

مینی سنگ توسن مدل 3384A به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند، به یکی از پر طرفدارترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده اند. از این دستگاه می توانید برای مصارف خانگی و کارگاهی استفاده کنید. با استفاده از مینی فرز توسن می توانید وسایل مختلف را برش زده و همچنین سطوح مختلف مانند چوب را سمباده بکشید.

عکس سنگ فرز مینی توسن مدل 3384A

 قیمت و خرید مینی سنگ توسن مدل 3384A

قیمت مینی سنگ توسن مدل 3384A

امروزه شرکت توسن مینی فرزهای مختلفی را تولید کرده و روانه بازار می کند و هر کدام از از انواع این مینی فرزها ویژگی های خاص خود را دارند. قیمت مینی فرزها به پارمترهای مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال برند تولید کننده این دستگاه، توان و قدرت آن ها، اندازه دستگاه، قدرت موتور و غیره همگی بر روی قیمت این دستگاه تاثیر می گذارند.

از بهترین نمونه های محصولات شرکت توسن می توان به مینی سنگ توسن مدل 3384A اشاره کرد و علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد، کیفیت بی نظیری داشته و در هر زمینه ای می توان از آن ها استفاده کرد. به طور کلی برند توسن محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند و همچنین تمامی محصولات آن دارای قیمت مناسبی می باشند تا هر مصرف کننده توان خرید این دستگاه ها را داشته باشد.

 

خرید مینی فرز 3384A توسن

برای خرید مینی فرز 3384A توسن در فروشگاه اینترنتی الکتروابزار می توانید پس از افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل سفارش اقدام نمایید. این محصول پس از سفارش به سریع ترین روش بسته بندی و برای مشتری در تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

اگر می خواهید یک محصول با کیفیت خریداری کنید که در طولانی مدت از آن استفاده کنید و نگران خرابی آن نباشید، به شما پیشنهاد می کنیم این دستگاه را تهیه کنید و همچنین می توانید از مشاوره رایگان فروشگاه در خصوص مشخصات تکمیلی و یا نحوه به کاربردن محصول اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

مشخصات مینی فرز توسن مدل 3384A

با استفاده از مینی فرز توسن مدل 3384A می توانید سایش و برش سطح های مختلف را انجام دهید. مینی فرز توسن می تواند این برش ها را حتی بر روی فلزات و سنگ ها و سایر مصالح ساختمانی انجام دهد، چرا که بر روی این دستگاه دیسک های مختلفی تعبیه شده است.

در مینی سنگ توسن 3384A یک کلید سوئیچ طراحی شده است تا این دستگاه ناخواسته روشن نشود. این دستگاه به صورت کاملا خلاقانه و هوشمندانه تولید شده است و به خوبی می تواند تشخیص دهد به چه دلیلی روشن می شود و یا به صورت سهوا روشن شده است و این طراحی بی نظیر موجب می شود تا خطری شما را تهدید نکند. در صورتی که می خواهید کار با دستگاه را آغاز کنید تنها کافیست کلید مورد نظر روی دستگاه را فشار دهید.

سنگ فرز مینی توسن 3384A دارای امکانات زیادی می باشد و از جمله مشخصات آن ها می توان به پوسته گیربکس آلومینیومی، شستی قفل کن سوئیچ در حالت روشن، کلید سوئیچ کشویی، حفاظ سنگ قابل تنظیم  توسط اهرم، شستی قفل کن سوئیچ، دسته جانبی لرزش گیر و غیره اشاره کرد. این دستگاه دارای یک کابل برق سه متری می باشد که به راحتی می توانید آن ها را در هر محلی به برق وصل کنید. همچنین یک تنظیم کننده دور الکترونیکی نیز دارد که امکان تنظیم دور دستگاه را برای شما فراهم می کند.

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2800 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توان

1200 وات

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز توسن مدل 3384A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا