مینی فرز توسن مدل 3260A

  • دارای موتور فوقالعاده قوی 1010 واتی
  • طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه و دسته
  • مناسب کارهای نیمه صنعتی و صنعتی
  • قابلیت نصب تمامی صفحه برش های 115 میلی‌متری
  • معروف به مینی فرز دمدار توسن

ناموجود

قیمت محصول:​

1,890,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز دسته بلند توسن 3260A مینی فرز دسته بلند توسن 3260A دستگاهی بسیار پرکاربرده و به عنوان یک دستگاه بسیار با کیفیت و با کاربرد فوق العاده به کسانی که به دنبال خرید مینی فرز هستند پیشنهاد می شه. برند توسن از سال ۱۳۸۲، فعالیت خودشو در زمینه ابزارهای دستی و برقی شروع کرده و تمام تلاشش این بوده که مطابق با استانداردهای بین المللی حرکت کنه. لازم به ذکره که تلاش این برند برای تولید ابزارهای باکیفیت و متنوع قابل توجهه. مهمترین دغدغه این شرکت، رضایت مشتریه. ابعاد این مینی فرز13*12*35 سانتی متر هست و این باعث میشه

مینی فرز دسته بلند توسن 3260A

مینی فرز دسته بلند توسن 3260A دستگاهی بسیار پرکاربرده و به عنوان یک دستگاه بسیار با کیفیت و با کاربرد فوق العاده به کسانی که به دنبال خرید مینی فرز هستند پیشنهاد می شه. برند توسن از سال ۱۳۸۲، فعالیت خودشو در زمینه ابزارهای دستی و برقی شروع کرده و تمام تلاشش این بوده که مطابق با استانداردهای بین المللی حرکت کنه. لازم به ذکره که تلاش این برند برای تولید ابزارهای باکیفیت و متنوع قابل توجهه. مهمترین دغدغه این شرکت، رضایت مشتریه.

ابعاد این مینی فرز13*12*35 سانتی متر هست و این باعث میشه برای باریک ترین شیارها هم کاربرد داشته باشه. مینی سنگ توسن مدل 3260A مختص مصارف صنعتیه چون قدرت موتورش ۱۰۱۰ هست. استفاده از چنین قدرت موتوری، بین مینی فرزها خیلی متداول نیست. از این ابزار می تونید برای برش انواع چوب، فلز و آهن استفاده کنید.

معمولا برای تولید مینی فرز از موتور ۱۰۰۰ واتی استفاده می کنن. برند توسن این ابتکارو به خرج داده و ۱۰ وات به قدرت موتورش اضافه کرده و خب قدرت مینی فرزش و برده بالا! خب قدرت بالاتر، برش های دقیقتر و حساب شده تر رو به شما میده. شما می تونید صفحات ۱۱۵ میلی متری رو با دقت بالایی برش بدید و این یه حرکت مثبت و رو به جلو هست.  قدرت بالای موتور سنگ فرز مینی توسن مدل 3260A توی کارای تخصصی خودشو نشون میده و یه امتیاز بزرگ به حساب میاد.

مینی فرز توسن مدل 3260A مجهر به دسته ضد لرزش و ارگونومیکه. ارگونومیک یعنی متناسب با سلامتی بدن شما طراحی شده و شما با اطمینان خاطر می تونید ازش استفاده کنید. وقتی از این مینی فرز استفاده می کنید، لرزش دست به صفر میرسه. به طورکلی، این محصول طبق اصول ایمنی ساخته شده و به سلامت و آسایش مصرف کننده اهمیت زیادی داده.

عکس سنگ فرز مینی توسن مدل 3260A

 قیمت و خرید مینی فرز 3260A توسن

قیمت مینی سنگ توسن مدل 3260A

قیمت مینی فرز توسن مدل 3260A خیلی مقرون به صرفه س و این باعث رضایت مشتری ها از خریدشون شده. علاوه بر این، مینی فرز توسن از استاندارد TUV-GS برخورداره و برای هر برشی آمادگی داره. اینها همه باعث افزایش کاربری این محصول و استقبال مشتریان شده.

خرید مینی فرز 3260A توسن

برای خرید مینی فرز توسن مدل 3260A به فروشگاهای معتبر مراجعه کنید. نکته دیگه اینکه محصولات توسن تنوع بالایی داره، پس قبل از خرید، نوع محصولی که نیاز دارید رو مشخص کنید و در مورد کارکردش مطمئن باشید. سایت الکتروابزار این افتخار رو داره که باکیفیت ترین محصولات رو با بهترین قیمت در اختیار شما قرار بده. مشرتیان عزیز در سراسر ایران، میتونن به صورت آنلاین ابزار مورد نیازشونو از سایت الکتروابزار تهیه کنن.

مشخصات مینی فرز توسن مدل 3260A

  • این محصول همراه با خودش آچار مخصوص، دسته کمکی، مهره زیر و رو و محافظ صفحه داره.
  • پوسته گیربکس این محصول آلومینیومیه و از کیفیت بالایی برخورداره.
  • مینی فرز توسن مدل 3260A مجهز به دسته کمکی و حفاظ قابل تنظیمه. راستی، دسته این مینی فرز میتونه تا ۱۸۰ درجه بچرخه.
  • سنگ فرز مینی توسن مدل 3260A یه شاسی قفل کن کلید برق داره که بهت کمک میکنه به طور مداوم از ابزار استفاده کنی. این قابلیت از روشن شدن ناگهانی دستگاه جلوکیری میکنه و به این ترتیب ایمنی کار رو بالا میبره.
  • این دستگاه سیم برق ۲ متری و ضخیم داره پس با خیال راحت قابل استفاده هست و روند کار و ساده میکنه.
  • ذغال دستگاه به آسونی تعویض میشه. علاوه بر این، صفحه برش رو هم میتونید خیلی سریع و راحت عوض کنید.
  • مینی سنگ توسن مدل 3260A از قطعات باکیفیت ساخته شده و این طول عمر ابزار رو بالا میبره.
  • ابعاد مینی فرز توسن 16*18*50 سانتی‌متره.
  • قدرت موتور 1010 واته.
  • سرعت حرکت صفحه فرز 11000 دور در دقیقه س و قطر صفحه 115 میلی‌متره.

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز توسن مدل 3260A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا