فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428

  • توان: 150 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 8000 الی 35000 دور بر دقیقه
  • وزن: 750 گرم
  • لوازم جانبی: کیف BMC – لوازم مخصوص دستگاه – دفترچه راهنما
  • دارای نمایشگر LED

ناموجود

قیمت محصول:​

2,140,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بسیاری از افراد تمایل دارند انواع مختلفی از ابزارها را در کارگاه خود جمع کنند تا در صورت مواجهه با مانع، مشکلی پیش نیاید. با این حال، بسیاری از آنها محیط خود را با انتخاب هوشمندانه فقط یک کیت برای همه محلول های سنباده، برش، سنگ زنی، کنده کاری، پرداخت و تمیز کردن، سازماندهی می کنند! فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 با 40 لوازم جانبی خود می تواند به شما کمک کند تا به بسیاری از کارهای ناتمام پایان دهید. این ابزار کارآمد با موتور 150 واتی خود می تواند 8000-35000 RPM را ارائه دهد و با نگهدارنده بیت 3.2

بسیاری از افراد تمایل دارند انواع مختلفی از ابزارها را در کارگاه خود جمع کنند تا در صورت مواجهه با مانع، مشکلی پیش نیاید. با این حال، بسیاری از آنها محیط خود را با انتخاب هوشمندانه فقط یک کیت برای همه محلول های سنباده، برش، سنگ زنی، کنده کاری، پرداخت و تمیز کردن، سازماندهی می کنند! فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 با 40 لوازم جانبی خود می تواند به شما کمک کند تا به بسیاری از کارهای ناتمام پایان دهید. این ابزار کارآمد با موتور 150 واتی خود می تواند 8000-35000 RPM را ارائه دهد و با نگهدارنده بیت 3.2 میلی متری خود می توانید از آن با انواع لوازم جانبی استفاده کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428

فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428، 130 وات، 8000-35000 RPM یک ابزار برقی چند منظوره است که ممکن است در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار اساساً یک ابزار است که همه کارها را انجام می دهد و مخصوصاً برای کارهای برش سبک، سنگ زنی و تمیز کردن مفید است و آن را به یک ابزار ضروری در هر جعبه ابزار تبدیل می کند.

فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 شما ممکن است با ادغام 40 ضمیمه ابزار چرخشی مختلف برای سمباده زدن، برش، سنگ زنی، کنده کاری، پولیش و تمیز کردن، به یک لوله کش، نجار، جواهرساز یا کمک بسیار خوبی برای DIY تبدیل شود. لوله های پلاستیکی، چوبی، مسی و حتی فلزی گالوانیزه را به راحتی برش دهید. در انجام هر یک از این کارها قطعا به دقت با سرعت متغیر نیاز خواهید داشت.

کمتر از یک کیلوگرم، فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428، 150 وات، 8000-35000 دور در دقیقه از یک موتور 150 وات استفاده می کند که سرعت 8000-35000 دور در دقیقه را بدون بار ارائه می دهد. مکانیسم آن با بلبرینگ های ضد گرد و غبار که نفوذ گرد و غبار را کاهش می دهد و دوام را تضمین می کند بسیار ساده است. به دلیل قدرت زیاد و سرعت چرخش بالا، زوایای غیرممکن، فضاهای تنگ و کارهای ظریف با استفاده از کرون مدل CT13428 بسیار ساده است. به عنوان مثال، می توانید لوله ها و پیچ های داخل کابینت ها، در سقف، پشت دیوار را جدا کنید. و زیر تخته های کف و بسیاری از مکان های صعب العبور دیگر. و این به این دلیل است که تنظیم سرعت متغیر برای کنترل سرعت فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 برای انطباق با نیازهای شما گنجانده شده است. این سرعت متغیر از یک سوئیچ دیمر آنالوگ حاصل می شود.

با وجود ساختار بسیار باریک آن، هنوز مانند یک آسیاب به نظر می رسد. این گجت با عملکرد عالی و کارآمد و وزن کمی که دارد، می‌تواند هر کاری را که یک آسیاب می‌تواند (اما در مقیاس‌های کوچک‌تر) انجام دهد. هر اپراتور که روی هر کاری کار می کند می تواند از نگهدارنده بیت 3.2 میلی متری و سه ابزار چاک کولت آن استفاده کند. سیستم پین قفل به تعویض آسان و سریع لوازم جانبی کمک می کند، و مکانیسم ایمنی بالا به فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428 در هنگام انتخاب لوازم جانبی و اندازه مناسب کمک می کند.

قیمت و خرید فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع فرز مینیاتوری
مشاهده انواع محصولات کرون


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز مینیاتوری کرون مدل CT13428”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا