انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442

  • سایز انبر: 10 اینچ
  • عدم لغزش روی قطعه کار
  • دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

682,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اگر نیاز به گرفتن محکم در فضای تنگ دارید، انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442 ابزار ایده آلی است. گیره زنجیره ای بادوام روی هر جسمی تا 19 اینچ محکم می گیرد. با ساختار فولادی سخت شده، این گیره قفلی بسیاری از موارد با شکل های مختلف را به راحتی نگه می دارد و حذف می کند.ترکیبی بین گیره و انبردست، این ابزار برای نگه داشتن وسایل کوچک در جای خود ایده آل است. مانند انبردست، آنها دارای یک ماشه آزاد کننده و پیچ تنظیم برای کنترل و رها کردن دستگیره هستند.اگر به دنبال بهترین کیفیت و سبک کار هستید

اگر نیاز به گرفتن محکم در فضای تنگ دارید، انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442 ابزار ایده آلی است. گیره زنجیره ای بادوام روی هر جسمی تا 19 اینچ محکم می گیرد. با ساختار فولادی سخت شده، این گیره قفلی بسیاری از موارد با شکل های مختلف را به راحتی نگه می دارد و حذف می کند.ترکیبی بین گیره و انبردست، این ابزار برای نگه داشتن وسایل کوچک در جای خود ایده آل است. مانند انبردست، آنها دارای یک ماشه آزاد کننده و پیچ تنظیم برای کنترل و رها کردن دستگیره هستند.اگر به دنبال بهترین کیفیت و سبک کار هستید پیشنهاد ما به شما انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442 است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-4412 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442

انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442 را می توان برای برداشتن مواد در مواقعی که امکان نگه داشتن مستقیم مواد وجود ندارد استفاده کرد. این ابزار را می توان در شرایطی که در دست گرفتن مواد ناراحت کننده یا ناخوشایند است، به عنوان مثال هنگام کار با گرما یا دستکاری اجزای کوچک استفاده کرد.

انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442 با استانداردهای دقیق ساخته شده است که منجر به بهبود دوام و عملکرد طولانی مدت می شود. آنها مطابق با استانداردهای سختگیرانه ASME B107.24 و B107.36، از جمله استانداردهای قدرت و حداکثر ظرفیت فک، هستند. همه انبرهای انبر قفلی زنجیری دارای یک ماشه دستگیره بالشتک برای باز کردن راحت تر و یک شکاف بزرگ شش گوش برای اهرم اضافی هنگام سفت کردن هستند. سر و بدن همچنین دارای نیمرخ باریکی هستند که برای کار در فضاهای تنگ و محدود لازم است.

ما تضمین می کنیم که این ابزار در طول عمر محصول عاری از ایرادات در مواد و طرز کار باشد. زیرا شرکت رونیکس (Ronix) دارای بهترین کیفیت ها و استاندارد های جهانی میباشد.

قیمت و خرید انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-4412

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر قفلی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

سایز انبر

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V – کاربری آسان – دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا – خود قفل شونده روی لوله ها و مهره ها – نیاز به نیروی دست اندک – عدم لغزش روی قطعه کار

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی زنجیری رونیکس مدل RH-1442”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا